Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #1 Skrevet 23. juni 2002 Har kvinner blitt arrestert for offentlig sex eller blotting?
Thomas Skrevet 23. juni 2002 #2 Skrevet 23. juni 2002 Det har nok skjedd, men vanligst er nok bøtelegging, eller pålegg om å kle på seg eller avslutte akten. Leste om et tilfelle her i Bergen hvor et par hadde sex I en rundkjøring, riktignok tidlig på morgenen. En politibil kom forbi og så dem de. De ble ikke arrestert eller bøtelagt, bare bedt om å avslutte og gå hjem. Terskelen for arrestasjon ligger nok høyt.
Kristian (71) Skrevet 23. juni 2002 #3 Skrevet 23. juni 2002 Thomas har nok rett, det skal en del til og spørs vel hvor mye man provoserer omgivelsene. Setter man igang på en benk midt på Karl Johan kan nok det medføre en bot. Om noen kvinne har blitt arrestert for blotting vet jeg ikke, men hvor stor er sjansen for at hun vil bli anmeldt for nettopp det?
vl800 Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Tror aldri jeg har hørt eller lest om kvinner som her blitt arrestert for å vise seg naken. Isåfall så må det være en annen kvinne som anmelder noe sånt, mannfolk flest tror jeg ville syntes det var litt spennende. Men sex offentlig vil jeg tro at man kan få en straff iform av bot eller fengsel. JEg for min del, hvis jeg hadde sett noe av dette. Hadde jeg vel sett på litt, så hadde jeg gått dit jeg skulle. Ikke lagd noe mere fuzz ut av det. MEn damer derimot tror jeg ville ha lagd et styr uten like. OG det hadde vært grisete og umoralsk og alt det der. Men det er vel sånn damer er. BLåser opp små detaljer til digre problemer.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2002 #5 Skrevet 25. juni 2002 Husker det stod noen meeeget lettkledte damer ved E18 en gang, og reklamerte for et eller annet. Noen ringte til politiet, ja, og minutter senere var det vel et titalls politibiler på stedet. Men tror ikke de ble arrestert, nei.
waco Skrevet 25. juni 2002 #6 Skrevet 25. juni 2002 ...lurer på om det ikke var noen jenter i gjennomsiktige regnfrakker som reklamerte for bladet Aktuell Rapport.... Hvis jeg ikke husker helt feil så var det selvsagt noen misunnelige damer som ringte snuten. Waco ...som har sett tallrike eksempler på kvinners sjalusi over de damer som er litt heldigere stillt fra naturens side....
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2002 #7 Skrevet 26. juni 2002 Var det ikke et par som ble tatt i Skien for et par år siden etter å hatt full rulle midt i sentrum+
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #8 Skrevet 27. juni 2002 Husker også et tilfelle i England for mange år siden, der to damer ble anmeldt til politiet for å ha solt seg toppløs ved Themsen. Der var det IKKE misunnelige damer som ringte, derimot en gammal gubbe. Saken kokte bort, og gubben ble gjort til latter, da det viste seg at han faktisk måtte bruke kikkert for å se dem, og den "moralske indignasjonen" ikke virket helt ekte.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå