AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Har du opplevd å blitt dumpet mange ganger i ditt liv? Jeg har funnet ut at det gjelder å bare pushe seg videre uansett hvor hardt det er. Gå på nye dater, og leve livet. Men det er ganse vanskelig når bruddet er ferskt. Anonymous poster hash: cbb98...108
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 To ganger. Første gangen følte jeg meg følelsesmessig friskmeldt etter en måneds tid, siden forholdet ikke hadde vart spesielt lenge. Andre gangen tok det faktisk et par år før jeg fullt og helt kunne si at jeg var kommet over henne. Ja, det er viktig å gå videre og ikke dvele ved «What if..?» Det er ikke lett å GJØRE det slutt heller, så når en person har valgt å ta det steget, er det som regel en eller flere gode grunner til det. Jeg har derfor aldri vert noen tilhenger av «Vinne ham/henne tilbake»-innstillingen. Om begge parter mente at forholdet kunne latt seg redde, ville det ikke blitt slutt. Håpløs forfølgelse av tapt kjærlighet vil i det fleste tilfeller ikke føre noe sted hen. Det bare forlenger perioden med sorg, fortvilelse og desperasjon. Samtidig som det er viktig å move on, skal man ikke presse eller narre seg selv til å gå på en haug med dates og jakte desperat etter en ny og bedre kjæreste med det aller første. Jeg har vert med på to såkalte «rebound»-forhold tidligere (Ett jeg selv tok initativ til, og ett hvor jeg uvitende ble spillende rollen som rebound-kjæreste). Slike forhold går ofte i vasken fordi de er bygget på feil følelsesmessig grunnlag. Bli ferdig med eksen før du beveger deg inn på noe nytt. Dette er til det beste både for deg selv og for din neste kjæreste. Anonymous poster hash: 0edcf...157
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Aldri. Har dog vært nære noen ganger. Men jeg passer alltid på, om jeg føler det er stor sjans for å bli dumpet, å komme på forskudd og dumpe jenta før hun rekker å dumpe meg før jeg dumper henne. På den måten vinner jeg, og hun blir tatt på senga. Noen av de ble selvfølgelig snurt over at jeg rekker å dumpe de før de rakk det...men pytt pytt. Ikke noe å bry seg over. Anonymous poster hash: 59908...f6c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Har du opplevd å blitt dumpet mange ganger i ditt liv? Jeg har funnet ut at det gjelder å bare pushe seg videre uansett hvor hardt det er. Gå på nye dater, og leve livet. Men det er ganse vanskelig når bruddet er ferskt. Anonymous poster hash: cbb98...108 Frem til jeg var 33 år var jeg kun blitt dumpet 1 gang. Ellers var det jeg som dumpet alle jeg var i forhold eller datet med. Fordi jeg gjorde forholdene slutt da jeg begynte å få følelser. Var så livredd for å bli dumpet igjen etter å ha fått følelser. Og i det hele tatt livredd for å få følelser. Etter at jeg ble 33 bestemte jeg meg for å slutte å være en kald kyniker, men bare slippe til følelsene, og la det gå som det går. Så etter 33 er det jeg som har blitt dumpet hver gang. Livet mitt suger og jeg burde heller gå til psykolog enn å sitte her på KG.Anonymous poster hash: 9550a...4c0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Jeg er 22 og har aldri blitt dumpet, det har vært meg som har dumpet. Anonymous poster hash: 847d9...59d
Meline37 Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Frem til jeg var 33 år var jeg kun blitt dumpet 1 gang. Ellers var det jeg som dumpet alle jeg var i forhold eller datet med. Fordi jeg gjorde forholdene slutt da jeg begynte å få følelser. Var så livredd for å bli dumpet igjen etter å ha fått følelser. Og i det hele tatt livredd for å få følelser. Etter at jeg ble 33 bestemte jeg meg for å slutte å være en kald kyniker, men bare slippe til følelsene, og la det gå som det går. Så etter 33 er det jeg som har blitt dumpet hver gang. Livet mitt suger og jeg burde heller gå til psykolog enn å sitte her på KG.Anonymous poster hash: 9550a...4c0 Jeg mener at det er viktig å våge. Man må våge for å vinne heter det. Så hvorfor ikke slippe ut følelsene uansett hvilke tilbakemelding en får. Da har man ihvertfall prøvd. Men det er lettere sagt enn gjort
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 En gang.. det er det vondeste jeg har kjent. Gått snart ett år, sliter fremdeles med det dog ikke like ille som før.. Anonymous poster hash: 98071...75f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 er som regel jeg som har dumpet, men den gangen jeg ble dumpet ble jeg ikke friskmeldt før etter over et år.... Anonymous poster hash: 168de...92f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Hvis det var VM i å bli dumpe så hadde nok jeg tatt gullmedalje. Har sluttet å telle hvor mange ganger jeg har blitt dumpet. Derfor er det ingen vits for meg å bli sammen med noen siden jeg bare blir dumpet uansett Anonymous poster hash: 9a37d...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Jeg mener at det er viktig å våge. Man må våge for å vinne heter det. Så hvorfor ikke slippe ut følelsene uansett hvilke tilbakemelding en får. Da har man ihvertfall prøvd. Men det er lettere sagt enn gjort Jeg gjør det Jeg slipper følelsene løs. For uansett om jeg blir dumpa, så er det så utrolig godt å være forelsket Da må jeg heller lære å takle nedturen som kommer etterpå Men det føles noen ganger litt bittert. Det å vite at hvis jeg er mer kald og kynisk, og holder igjen følelser så er kanskje sannsynligheten større for å ikke bli dumpet.Anonymous poster hash: 9550a...4c0
Meline37 Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 (endret) Jeg gjør det Jeg slipper følelsene løs. For uansett om jeg blir dumpa, så er det så utrolig godt å være forelsket Da må jeg heller lære å takle nedturen som kommer etterpå Men det føles noen ganger litt bittert. Det å vite at hvis jeg er mer kald og kynisk, og holder igjen følelser så er kanskje sannsynligheten større for å ikke bli dumpet.Anonymous poster hash: 9550a...4c0 ja av og til er det faktisk lurt å late seg så ikke altfor interessert, for da kommer de... Det er det jeg merker Rart... Men samtidig så tror jeg at mannfolkene vil at vi kvinner skal være åpne med de, men jeg er litt pinglete der ennå, men jeg prøver nå å finne ord og uttrykke at jeg føler noe til daten min . Men jeg synes det hele er skummelt faktisk.... Tror jeg går rett på tryne hehe. Men bedre å prøve å vinne, enn å ikke ha prøvd. Endret 18. august 2014 av Meline37
Gjest rådyr Skrevet 18. august 2014 #14 Skrevet 18. august 2014 Jeg har ikke blitt dumpet i forhold, men en del ganger etter en date eller fem. Eller retter sagt har de bare sluttet ta kontakt eller svare. Det er kjipere enn å få beskjed. I forhold er det jeg som har dumpet. Det er nesten like kjipt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå