Gå til innhold

Jeg takler ikke at hun skryter av mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var emosjonelt utro med ei yngre jente for en stund siden. Har hatt litt kontakt med henne i ettertid, hvor hun forteller meg hvor super mannen min er og at han er så lett å bli glad i. Jeg kjenner jeg blir lei meg, det er sant det hun sier - men akkurat når det kommer fra henne gjør det bare vondt verre. Gnir inn det faktum at de har vært veldig glad i hverandre.

De har kuttet kontakten så vidt jeg vet, men ordene hennes om hans utrolige vesen har brent seg fast.

Anonymous poster hash: 2aa01...f5b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forbindelse med noe oppklaring - har ikke mer kontakt nå men klarer ikke glemme allikevel. Siste hun sa var at hun var så takknemlig for alt han har gjort for henne når hun var i en vanskelig livssituasjon. Jeg skulle ønske hun ikke viste så mye følelser ovenfor ham. Det er liksom ikke måte på hvor god hun synes den mannen er!

Skrevet

I forbindelse med noe oppklaring - har ikke mer kontakt nå men klarer ikke glemme allikevel. Siste hun sa var at hun var så takknemlig for alt han har gjort for henne når hun var i en vanskelig livssituasjon. Jeg skulle ønske hun ikke viste så mye følelser ovenfor ham. Det er liksom ikke måte på hvor god hun synes den mannen er!

Hvorfor skryter hun til deg av mannen din, og viser følelser m.m. ovenfor han? Er det for å psyke deg ned?

Anonymous poster hash: 59269...062

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor hun gjør det. Når hun gjør det legger hun det frem som om det er for å vise seg fra en god side. Hun sier det med den største naturlighet. Hun påstår hun er opptatt av at jeg ikke skal forlate ham fordi han er en så fantastisk supermann. Men hun er strengt tatt den siste jeg trenger å høre om hans perfekte egenskaper fra. Hun gjør det ikke enklere å gå videre, snarere tvert i mot.

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor hun gjør det. Når hun gjør det legger hun det frem som om det er for å vise seg fra en god side. Hun sier det med den største naturlighet. Hun påstår hun er opptatt av at jeg ikke skal forlate ham fordi han er en så fantastisk supermann. Men hun er strengt tatt den siste jeg trenger å høre om hans perfekte egenskaper fra. Hun gjør det ikke enklere å gå videre, snarere tvert i mot.

Man hvis du ikke har mer kontakt med henne nå så må du jo hare gå videre.

Skrevet

Du har rett i det. Og jeg prøver av hele mitt hjerte. Det bare blir så ekstra tungt med alt sammen. Får kverna til å gå for å si det sånn..

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt..... var de venner men så fikk han følelser for henne?

Kan det være at hun genuint mener at mannen din er snill som har hjulpet henne uten å legge noe mere i det? Man er jo glad i vennene sine uten at det trenger å være noe mere bak det.

Er hun klar over at mannen din har hatt følelser for henne?

Skrevet

Hun er klar over det. Han har sendt henne side opp og side ned med kjærlighetserklæringer. De har nok begge vært veldig involvert i hverandre men aldri tatt steget helt ut. Han har vært stormforelsket.

Gjest Lille-pus
Skrevet

"Emosjonelt utro"? :klo:

Du er klar over at gjennom et liv vil de aller, aller fleste før eller siden få en liten soft cruch på et annet menneske.

- det gjør dem ikke til dårligere mennesker av den grunn.

• Liker 2
Skrevet

Du er klar over at gjennom et liv vil de aller, aller fleste før eller siden få en liten soft cruch på et annet menneske.

Det er derimot utroskap (for meg) om partneren driver og uttrykker denne forelskelsen til den h*n er forelsket i.

• Liker 2
Skrevet

Jesus er ganske klar på det der i bibelen.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jesus er ganske klar på det der i bibelen.

Sier du det gitt ;)

Hvilken oversettelse tenker du på nå?

- og har du sjekket med originalskriftene? - det har foregått mye politisk korrekt oversettelse av de tekstene oppigjennom tidene.

Skrevet

Skjønner at denne jentas ord har brent seg fast. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bli i forholdet om det kom fram at min mann hadde gjort noe slikt. Hadde lettere tilgitt sex en side opp og ned med kjærlighetserklæringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...