AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Jeg bor i samme by nå som mannen som nesten drepte min mor flere ganger(med meg og mine søsken som "vitner") og har ført til at hun er blitt lam. Psykisk og fysisk vold over 10 år.. Typisk voldelig psykopat, det er mange år siden jeg har sett han, men tenker fremdeles mye på alt som har skjedd. Han ble aldri anmeldt, vi rømte og flyttet langt unna grunnet frykt. Jeg vet hvor han bor... og nå vurderer jeg sterkt å møte opp utenfor huset hans, se om han kjenner meg igjen. Er veldig redd for at det bare skal klikke for meg om jeg får snakket med han, at jeg ikke blir ferdig og at alt bare blir mye verre. Jeg ønsker denne mannen virkelig alt vondt i livet. Burde jeg prøve å fortsette å komme meg videre, eller skal jeg konfrontere? Anonymous poster hash: 7c1ac...e15
tøydokka Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 jeg vet hva jeg hadde gjort, men anbefaler det ikke.. 2
Honey Dew Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Jeg forstår deg, men jeg vil allikevel anbefale deg å ikke gjøre det. Det kan bli mye verre og han kan finne på å hevne seg på deg og familien din. Har han vært anmeldt for volden han utøvet mot din mor? 2
Gjest celine Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Hva ønsker du å oppnå ved å konfrontere ham?
Gjest Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Han kan jo lure deg inn i huset og banke deg opp. Høres ikke lurt ut
Gjest stian86 Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Og snakke med psykopater fungerer ikke. Men som en over sier, vet ka eg hadde gjort. Er en mann med plettfritt rulleblad, men om noen hadde gjort sånn mot min mor så hadde ikke det forsatt. Et sted går grensen. Vold løser ikke noe, men i dette tilfelle og andre så blir det umulig og styre seg. 4
Gjest Snuppi Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Jeg bor i samme by nå som mannen som nesten drepte min mor flere ganger(med meg og mine søsken som "vitner") og har ført til at hun er blitt lam. Psykisk og fysisk vold over 10 år.. Typisk voldelig psykopat, det er mange år siden jeg har sett han, men tenker fremdeles mye på alt som har skjedd. Han ble aldri anmeldt, vi rømte og flyttet langt unna grunnet frykt. Jeg vet hvor han bor... og nå vurderer jeg sterkt å møte opp utenfor huset hans, se om han kjenner meg igjen. Er veldig redd for at det bare skal klikke for meg om jeg får snakket med han, at jeg ikke blir ferdig og at alt bare blir mye verre. Jeg ønsker denne mannen virkelig alt vondt i livet. Burde jeg prøve å fortsette å komme meg videre, eller skal jeg konfrontere? Anonymous poster hash: 7c1ac...e15 Hvorfor er ikke denne mannen anmeldt? Å konfrontere voldelige mennesker er en særdeles dårlig ide! Om han har prøvd å ta livet av din mor, kan han prøve på å gjøre det samme mot deg! Tenk på moren din. Hun er ikke tjent med å miste deg. Anmeld denne mannen heller om du ønsker å hevne deg! Han er gjerne en kjenning av politiet.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Er dette en tulletråd? Psykopat er en diagnose en psykiater skal diagnostisere, ikke pårørende. Anonymous poster hash: 38066...d19 2
Gjest Snuppi Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Er dette en tulletråd? Psykopat er en diagnose en psykiater skal diagnostisere, ikke pårørende. Anonymous poster hash: 38066...d19 Mennesker som blir kalt psykopater har en eller flere personlighetsforstyrrelser. Psykopat er ingen diagnose. Pårørende er faktisk meget skikket til å se om en person har flere av trekkene til det som vi kaller en psykopat! Manglende empati, manipulasjon, psykisk terror, isolasjon og manglende respekt for andre mennesker er ikke akkurat vanskelig å få med seg om du ikke er helt på jordet!
Gjest Malanthor Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Må si meg enig med tøydokka. Men slike ting forblir usagt på et offentlig forum. Er også enig med snuppi som svarer til AB angående tulletråd.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Dersom mannen virkelig er psykopat kan jeg ikke se hva du skal få ut av å konfrontere han. Psykopater har ikke følelser og du kommer aldri til å få noen hulkende og angerfull tilståelse fra ham. Det eneste dette kommer til å føre til er at du selv kommer til å bruke mer tid på å tenke på denne mannen. Anonymous poster hash: 5eabf...2de
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Jeg bor i samme by nå som mannen som nesten drepte min mor flere ganger(med meg og mine søsken som "vitner") og har ført til at hun er blitt lam. Psykisk og fysisk vold over 10 år.. Typisk voldelig psykopat, det er mange år siden jeg har sett han, men tenker fremdeles mye på alt som har skjedd. Han ble aldri anmeldt, vi rømte og flyttet langt unna grunnet frykt. Jeg vet hvor han bor... og nå vurderer jeg sterkt å møte opp utenfor huset hans, se om han kjenner meg igjen. Er veldig redd for at det bare skal klikke for meg om jeg får snakket med han, at jeg ikke blir ferdig og at alt bare blir mye verre. Jeg ønsker denne mannen virkelig alt vondt i livet. Burde jeg prøve å fortsette å komme meg videre, eller skal jeg konfrontere? Anonymous poster hash: 7c1ac...e15 Din mor ble lam pga denne mannen? Men ble aldri anmeldt? Men over til spørsmålet ditt. Ikke ta kontakt. Om han skulle være en angrende synder, så tar han kontakt. Det kommer antagelig ikke noe godt ut av en slik konfrontasjon.Anonymous poster hash: e8be6...928
gazza Skrevet 21. august 2014 #13 Skrevet 21. august 2014 En psykopat forblir alltid en psykopat og å konfrontere han tror jeg nok er meningsløst. Han kommer aldri til å ta noe selvkritikk eller innrømme noe som helst. Hold deg langt unna han nå som du har kommet deg unna han og startet et nytt liv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Tar ikke sjansen på psykopater. Er litt som i trafikken, fløyter ikke etter noen uten at det er nødvendig, vet aldri når noen er helt gale i hodet. Anonymous poster hash: 85b94...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå