Gå til innhold

Tok tilbake samboeren etter at han fikk barn med en annen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne haddevært sammen med sammen med samboeren sin i 17år. De har to barn sammen og alt virket fint. Så får han midlivskrisen sin, forlater henne ( for en 20 år gammel kollega). Kollegaen blir fort gravid og får et barn. Min venninne er dypt knust og hysterisk lei seg i denne perioden. Overraskende nok så fungerer. Ikke dette forholdet og han ber på sine knær om å få komme tilbake til minvenninne.

Hun tar han tilbake og 'alt er fint'. Jeg greier ikke lengre forholde meg til denne mannen. Hvordan kunne han!? Og hvordan kunne hun bare ta han tilbake? De har en felles datter på 15 år, hva slags signaler sender det til henne? Det er greit at menn trokker på deg og behandler deg som dritt, det er bare å ta han tilbake igjen? Og hva med denne nye ungen? Moren til ungen er også sint og gjør alt for å holde barnet unna faren. Jeg forstår ikke min venninne, har hun så lav selvfølelse at hun syntes dette er greit?

Anonymous poster hash: c28bb...c46

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper at din venninne kommer med tid og stunder til å få nok av sin gamle/nye mann. Hun har hatt et halvt liv sammen med han og i tillegg har de barn sammen, så det er ikke rart hun vil prøve på nytt. Men jeg tror hun vil skjønne at noe er ødelagt mellom dem. Bare vær en støttende venninnne, ikke kritiser henne for valgene hun tar, men still henne åpne spørsmål dersom hun er inne på temaet slik at hun får tenke selv. Av og til hjelper det ikke hva alle andre mener, sier og tenker, noen ganger må det en smell til for at de skal skjønne det selv.

Og denne mannen er veldig egoistisk. Stakkars denne jenten på 20 år som sikkert trodde de var et lykkelig par. Hvordan blir enkelte sånne surrehoder??

Anonymous poster hash: 1df2b...1cf
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tipper at din venninne kommer med tid og stunder til å få nok av sin gamle/nye mann. Hun har hatt et halvt liv sammen med han og i tillegg har de barn sammen, så det er ikke rart hun vil prøve på nytt. Men jeg tror hun vil skjønne at noe er ødelagt mellom dem. Bare vær en støttende venninnne, ikke kritiser henne for valgene hun tar, men still henne åpne spørsmål dersom hun er inne på temaet slik at hun får tenke selv. Av og til hjelper det ikke hva alle andre mener, sier og tenker, noen ganger må det en smell til for at de skal skjønne det selv.

Og denne mannen er veldig egoistisk. Stakkars denne jenten på 20 år som sikkert trodde de var et lykkelig par. Hvordan blir enkelte sånne surrehoder??

Anonymous poster hash: 1df2b...1cf

Nåja....Det er en grunn til at det ikke er det lureste å bli elskerinne. Mannen går som oftest tilbake til familien sin når de har raset fra seg. Hun visste hva hun gikk til.

Anonymous poster hash: 9bb81...de0

Skrevet

Tviler på at hun vet hva hun gikk til, fleste jentene i den alderen er ennå naive og romantisk anlagt, men det er ingen unnskyldning for å rote seg opp i en opptatt mann.

Når det er sagt så skulle du jo tro at en såpass voksen dame som din venninne ikke ville tatt tilbake en sånn dritt av en mann, men så tror hun vel kanskje at de kan gå tilbake å ha det slik som de hadde det før han sprang etter den unge jenta. Men jeg tviler på at det kommer til å vare, det går nok et lys opp for henne at hun er mer verdt enn som så...

Jeg hadde aldri klart å ta tilbake en mann som hadde vært utro, og attpåtil fått et barn med den andre kvinnen. Men jeg er nok ikke den mest tilgivende typen heller :)

Skrevet

Jeg ville ledd av mannen som nå må betale barnebidrag og bruke masse penger på nytt barn, mens jeg selv ikke hadde brukt en krone på det, om jeg var venninnen din.

Anonymous poster hash: adef4...a06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...