AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Jeg skal gifte meg om under to mnd og lurte på tips til eventuelle ting jeg kan ha glemt å ordne. Er livredd for å glemme! Til nå mangler jeg dette: Slør Undertøy Bryllupskake Kakebordet Øredobber Negler Sminke Vielsesprogrammet Musikk til festen Bestilte nettopp såpebobbler, engangskameraer og bilpynt. Andre tips?😊Anonymous poster hash: 00a67...765
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Tror muligens det er lettere å si hva du har glemt dersom du heller ramser opp det du allerede har husket, framfor hva du mangler. Anonymous poster hash: 1d48a...01d 1
FrixyGirl Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Jeg skal gifte meg om under to mnd og lurte på tips til eventuelle ting jeg kan ha glemt å ordne. Er livredd for å glemme! Til nå mangler jeg dette: Slør Undertøy Bryllupskake Kakebordet Øredobber Negler Sminke Vielsesprogrammet Musikk til festen Bestilte nettopp såpebobbler, engangskameraer og bilpynt. Andre tips?😊Anonymous poster hash: 00a67...765 Bare lurer på hva du trenger såpebobler til?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 De er bare til å dele ut når vi er ferdig i kirka og står på kirketrappa. Er veldig fint på bilder 😊Anonymous poster hash: 00a67...765
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Nja får kanskje gjøre det 😊 Tror muligens det er lettere å si hva du har glemt dersom du heller ramser opp det du allerede har husket, framfor hva du mangler. Anonymous poster hash: 1d48a...01d Anonymous poster hash: 00a67...765
FrixyGirl Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 De er bare til å dele ut når vi er ferdig i kirka og står på kirketrappa. Er veldig fint på bilder 😊Anonymous poster hash: 00a67...765 Ah da skjønner jeg Det kan jeg tro blir fint. Har tenkt å kjøpe sånn "ris" man kan bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå