AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #81 Del Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At du kommenterte på en tråd som er opprettet i TJUEFJORTEN.. Du må ha lett deg frem til den. Anonymkode: 1f346...d1c Har faktisk ikke lett noe spesielt faktisk, men kanskje du har lett mye etter gamle tråder siden du hadde visst peiling på at man måtte lete for å finne? heheh Anonymkode: 598ae...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #82 Del Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har faktisk ikke lett noe spesielt faktisk, men kanskje du har lett mye etter gamle tråder siden du hadde visst peiling på at man måtte lete for å finne? heheh Anonymkode: 598ae...2cd Uuups upwotet feil person, skulle upwote deg haha! Er nok den andre brukeren som har erfaringer med å lete ja. Finner tråder uten å lete noe spesielt jeg også. Bare enkelte googlesøk, google etter bilder kan finne mye. Anonymkode: 3d88f...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 17. februar 2017 #83 Del Skrevet 17. februar 2017 Ingen anelse om hvorfor de er så stygge uten sminke, men de blir dessverre enda styggere uten når de blir damer. Jeg må sminke meg i dempet belysning for å i det hele tatt orke synet for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 17. februar 2017 #84 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) På 18.8.2014 den 3.36, AnonymBruker skrev: En skulle tro at evolusjonen hadde sørget for at jenter var naturlig pene, men veldig mange behøver sminke for å se bra ut. Er ikke dette litt rart? Hva kan forklaringen være?Anonymous poster hash: 339a0...32e Fordi at folk er så vant til sminke at de ikke syns noen er pene uten sminke. Naturlig er ut, sminke og operasjoner er inn. Det er mitt inntrykk. Personlig så sminker jeg meg en sjelden gang. Jeg gjør det når jeg gidder, men jeg har alltid prioritet å sove fremfor å sminke meg. Endret 17. februar 2017 av Wanda Maximoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 18. februar 2017 #85 Del Skrevet 18. februar 2017 På 18.8.2014 den 3.36, AnonymBruker skrev: En skulle tro at evolusjonen hadde sørget for at jenter var naturlig pene, men veldig mange behøver sminke for å se bra ut. Er ikke dette litt rart? Hva kan forklaringen være? Anonymous poster hash: 339a0...32e Ingen er stygge. Alle er pene på sin måte og har sine spesielle trekk Selv om du ikke finner jenta pen, så betyr ikke det at ingen synes jenta er pen. Alle har ulike meninger om hvem som er pene eller ei. Du mener at veldig mange behøver sminke for å se bra ut, og det er det du synes. Jeg synes noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 18. februar 2017 #86 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg bruker generelt sjelden sminke ser ikke så forskjellig ut med heldigvis .. men noen ser dårlige ut uten fordi de ikke opprettholder huden sin med rensing eller soler seg så de er likbleke greit med solarium og selvbruning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 18. februar 2017 #87 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, lokmeister2016 skrev: Jeg bruker generelt sjelden sminke ser ikke så forskjellig ut med heldigvis .. men noen ser dårlige ut uten fordi de ikke opprettholder huden sin med rensing eller soler seg så de er likbleke greit med solarium og selvbruning Heldigvis har alle ulik farge på huden. Noen er likbleke, andre midt i mellom og så mørkere osv.. Jeg er lys i huden med masse fregner, og blir ikke brun. Blir bare solbrent. Men jeg ser råbra ut allikevel, som "Bleik". Tar vare på huden min med renseprodukter osv. Ikke soling... Så man kan fint se bra ut, uten soling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 18. februar 2017 #88 Del Skrevet 18. februar 2017 Ja men da er du under kategorien lys da så Hehe bra og vere fornøyd med seg selv og har du den hudtypen er de ikke anbefalt og ta mye sol kansje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #89 Del Skrevet 18. februar 2017 Lurer på hvor pen du er uten sminke, TS? Anonymkode: bcf2c...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #90 Del Skrevet 18. februar 2017 Tja, jeg kjenner folk med alvorlige hudproblemer som ser best it med sminke, men dette er jo unntaket. Anonymkode: 2f453...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2017 #91 Del Skrevet 19. februar 2017 På 17.2.2017 den 19.13, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller, hun er jo ganske pen uten sminke. Anonymkode: 598ae...2cd Nå hadde hun sminke på seg på alle bildene da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 19. februar 2017 #92 Del Skrevet 19. februar 2017 Stygge uten sminke? Noen sminker øyne så mye at de kan se litt mer uopplagt ut uten sminke, men ikke stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå