AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Da har det seg slik at min bestevenninne har huka tak i en skikkelig keeper. Good for her. Det som er greia, er at hver gang hun har holdt på med en gutt, eller hatt type så går jeg i glemmeboken hennes. Ingenting er viktigere enn den daværende kjæresten hennes. Hun blir frekk mot meg, akuratt som hun skal tøffe seg, og hun blir sånn overivrig positiv på ALT på sosiale medier. Tar alltid :D slike smileys bak alt hun kommenterer og skriver, og skal virke som en jævla helgen. Jeg blir så innmari kvalm, fordi hun egentlig ikke er sånn som person. Jeg kjenner det irriterer meg til de grader at jeg får lyst til å kjefte henne huden full og be hun om å dra et visst sted. Feks: her om dagen spurte jeg om hun OG typen (for å være grei og det hadde vært eneste måten å få henne med) ville bli med meg en tur på senteret. Hun sa at ja det kunne de, og jeg svarte med at jeg dro om to timer og jaada det skulle hun rekke fint. Jeg drøyde det tre timer, og ringte henne. Da var hun på vei i dusjen. Dere skjønner, hun hadde lagd amerikanske pannekaker til frokost og det tok lang tid siden hun måtte lage det fra bunn av. Jeg ble rimelig forbanna og spurte hvorfor hun ikke sa ifra før, for da kunne jeg spurt noen andre. Da fikk jeg til svar "jeg sa ja bare for å være hyggelig jeg! Vi skulle egentlig ikke på senteret!!! Men du får gjøre som du vil, det er samma for meg hva du gjør" med sånn hånlig og overlegen stemme. Så jeg svarte henne bare med at "ja det er vel det" (til at det var det samme for hun). Etter denne episoden har jeg ikke giddet å ta særlig kontakt med henne fordi jeg ble såret og mildt sagt forbanna. Når hun er med kjæresten sin, så hører jeg så og si ikke noe fra henne. Når vi er sammen, sitter hun KONSTANT på tlf og chatter med han. Alt bare svirrer rundt han og de to som kjærester. Hun glemmer alt annet og bryr seg kun om seg selv. Greit nok det, men jeg har vært der for henne i over 10 år. Jeg har alltid ditcha typen min for å finne på ting med henne, jeg har alltid sagt ja til å bli med ut på byen for å feste, enda jeg har kjæreste. Jeg har alltid, uansett hva prioritert henne fremfor min egen kjæreste, fordi hun har trengt det. Og det som sårer meg veldig mye, og irriterer meg mer enn nok, er at hun kommer aldri til å gjøre de samme tingene for meg. Og det er trist. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre..? Jeg har prøvd å snakke med henne om dette, men da blir hun bare drittsur og mener at det er jeg som er vrang... Anonymous poster hash: 57e62...624 2
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Jeg synes det er rart at du ikke allerede har kommet frem til noen liners som vil vippe henne av pinnen, hvis det er sånn at hun er frekk og skal tøffe seg når hun har kar.
Pixxie Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Skjønner ikke hvorfor det er et vennskap du vil fortsette med? Du sier jo rett ut at hun driter i deg? Om det bare er når hun har kjæreste har ingenting å si, slike venner trenger en ikke..
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Kan ikke du finne deg din egen da? Hun har et liv også og kan ikke tenke på deg hele tiden. Du bør være glad for henne, ikke begynn å klage på hvordan hun er.Anonymous poster hash: 362e8...274
Berit Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 (endret) Er vel ikke verre enn at du slutter å ta kontakt. Eller bare være glad på hennes vegne og at hun er så overdrevent posistiv og sånn. Er hun frekk mot deg, la vær å ta kontakt. Endret 18. august 2014 av Berit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå