QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Jeg kom til å tenke på en gang i 13-14 årsalderen, hvor det var sperret av på en sti jeg skulle gå. Synes det var irriterende husker jeg, så jeg gikk bare inn og fortsatte på min tur. Jeg hadde med hunden, synes den bjeffet veldig. Nå lurer jeg på om det lå et lik der?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Nei, slikt fjerner politiet med en gang. Da hadde du møtt politi der. Anonymous poster hash: d2db9...223
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Herregud, tror du virkelig de lar døde personer ligge igjen etter de er funnet? Men du kan ha ødelagt spor og avtrykk. Fy skam!Anonymous poster hash: d0799...739
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2014 (endret) Ja, til kripos har gransket det. Jeg fikk inntrykk av at jeg gikk helt i enden av sperringen og at om det var et lik og mennsker der, kunne jeg ikke se det, for det lå bak et lite fjell og mange trær. Jeg husker ikke om jeg så politibiler på enden av stien den dagen, men jeg så det en eller annen gang. Om det var da husker jeg som sagt ikke, det er så lenge siden, 15 år siden. Endret 18. august 2014 av Evilposelos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå