Gjest Amémonos Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hvilke ville du valgt? Mine: 1. Å finne kjærligheten - den ekte og gjensidige. 2. Å være flytende i spansk. 3. Hode for realfag så jeg kunne tatt drømmeutdanningen. 4. Å klare å være mer avslappet og mindre nevrotisk. 5. Mer tid og overskudd til å gjøre det jeg interesserer meg for.
Gjest supernova_87 Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 1. Fred i verden 2. Å bli frisk 3. Å være flink til å lage mat 4. At alle mennesker levde over fattigdomsgrensa 5. Evnen til å fange mennesker med ordene mine
Anglofil Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 1.Få barn 2. Gifte meg 3. Få svart belte i karate 4. Lære meg til å like kroppen min. 5. Være flytende i spansk, italiensk og japansk Mvh Yvonne
Perelandra Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 1 - Kjæresten min er ikke død likevel, det var bare en vond drøm 2 - Være frisk både fysisk og psykisk inntil jeg blir gammel og mett av dage 3 - Ha gode venner og et godt sosialt nettverk 4 - Finne en jobb jeg kan fungere i og trives med 5 - Slippe å bekymre meg for økonomien, men samtidig ikke bli for opptatt av penger
K.B.E Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 (endret) 1. Få kjenne på oppriktig lykke i en uke. 2. Ha venner i nærheten av meg. 3. Bli skuespiller. 4. Kunne synge veldig bra og vært flinkere i engelsk, så jeg kunne fått spilt i en musikal i London eller New York. Om det så bare hadde vært for en dag. 5. Treffe en av kjendisene jeg liker godt (og har hørt skal være veldig hyggelig). Endret 18. august 2014 av K.B.E
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 1) At det ikke var krig noen steder i verden 2) Kom på nå at det skulle være egoistiske ønsker: 1) At jeg kunne begynt å like elske å trene. Per dags dato hater jeg det, men jeg sulle ønske det var motsatt. 2) At jeg kunne fått en fast jobb som jeg trives i og som er relevant for utdannelsen min som i tillegg er ok i forhold til henting og levering av barnet mitt. 3) At jeg likte all verdens mat og drikke. Per dags dato er det flere typer drikker jeg misliker, samt noen matvarer. Dessverre. 4) At jeg hadde en del millioner på konto. 5) At jeg kunne fått en nydelig sangstemme.
momo Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Fred i verden Finne ekte kjærlighet som varer resten av livet At barna mine får flotte liv Kunne all verdens språk Ha drømmejobben
Fiolinisten Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 1) Blir frisk 2) Få barn 3) Bli gift 4) Ha mulighet til å kunne reise jorden rundt 5) Leve et godt liv med en mann/kvinne jeg elsker.
Silfen Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Ha venner, være musikalsk, være smartere, ha en mer sprudlende personlighet og kunne snakke mange språk, for eksempel japansk, spansk og norrønt.
Gjest _LilleMy Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 1. Å være frisk både psykisk og fysisk 2. Få barn 3. Gifte meg 4. Ha gode venner og være sosial 5. Lære meg å akseptere meg selv
Gjest M1A Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 1: Et barn til. 2: At jeg og de jeg er glad i får leve lange, sykdomsfrie liv. 3: At jeg kunne være slank og i utrolig god form uten å måtte anstrenge meg for å være det. 4: At hjernen min kunne suge til seg kunnskap, at kunnskapen ble værende og at jeg kunne anvende den. F.eks at jeg kunne lære meg kinesisk bare ved å høre på en kinesisk lydbok (og siden ikke glemte det samt kunne bruke språket selv). 5: At jeg og de jeg er glad i lever lykkelige liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå