Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kjæresten min er mye av grunnen til at jeg er smådeprimert. Selvtillitten et på bånn og jeg er veldig ofte lei meg pga han. Han gjør meg også veldig glad. Men jeg er mye lei meg fortiden, og det er alltid pga han. Han snakker mye, lover mye men gjør lite. Jeg blir mye skuffet. Så føler jeg meg dum og tenker at det er min feil. Så får jeg enda mer dårlig selvtillit.

Jeg elsker han veldig mye, og vi har det veldig fint når vi har det fint. Vet han elsker meg også. Men jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. :( Er det normalt å ha det slik i forhold? Tenker at ingen er perfekte...

Anonymous poster hash: f1bce...208

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er din feil, ta deg sammen. Din lykke bør være totalt uavhengig av kjæresten din. Om han skuffer deg så voldsomt så ditch duden da? Hvorfor er du sammen med noen om de ikke behandler deg tipp topp? Fordi du tror de skal gjøre deg lykkeligere, noe som selvsagt er helt håpløst i utgangspunktet.

Start med å ta ansvar for eget liv, og så kan du vurdere om en eventuell kjæreste er et bidrag eller ei. Ingen kjæreste kan gjøre deg lykkelig. Forstå den grunnleggende forskjellen.

Endret av Arcturus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...