AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 For å variere litt tenkte jeg og bytte ut brød med smoothies til frokost enkelte dager, men trenger da en som inneholder alt jeg trenger, og ikke bare en cocktail av frukt, slik at jeg holder en 3 timer på den, i alle fall. Jeg er aktiv og skal ikke ned i vekt. Mistet desverre oppskriften jeg hadde på en skikkelig god en fra bladet "shape-up" for mange år siden, og er derfor litt i villrede nå. Noen som har en god oppskrift til meg? gjerne en med eggeplommer/eggehvite, og "vanlige" matvarer. Setter pris på alle forslag! Anonymous poster hash: 237e9...c83
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 2 rå eggeplommer, en neve spinat eller grønnkål, 1 ss kokosolje, en kopp blåbær, 1/2 avokado og en kopp vann eller avkjølt grønn te Anonymous poster hash: 3a477...ed3 1
skruf Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Jeg bruker å lage av avokado, mango, kokosvann og knuste linfrø. Du kan også ta i f.eks kesam eller 0% vaniljeyoghurt. Avokadoen metter ganske lenge, og jeg holder godt hele formiddagen uten å bli sulten Kokosvann kjøper jeg på helsekost, ikke den kokosmelken du får på dagligvarebutikk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Kokosmelk gir forøvrig også veldig god og fyldig smak i smoothier synes jeg, så du kan jo se om du vil inkludere det eventuelt Anonymous poster hash: 3a477...ed3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå