Gå til innhold

Butikker i London som er gode på kåper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter og leter og leter etter en god ullkåpe. Jeg har lett igjennom alle de norske nettbutikkene jeg kommer på, og en god del utenlandske/amerikanske også. Finner ingenting som frister i de norske og å betale toll, moms og frakt på dyre ting fra utlandet uten å få prøvd frister lite.

Vurderer derfor dagstur til London, men da må jeg nesten vite litt hvor jeg skal gå. Hvilke butikker har godt utvalg i yttertøy?

Jeg ser for meg å bruke mellom 2 og 4 tusen på kåpa, kan strekkes noe om jeg finner den perfekte drømmekåpa. Burberry blir i overkant dyrt desverre. Men noe kvalitet bør jeg vel få for den prisen?

Noen som har anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

House of Fraser pleier ha et relativt stort utvalg innen de fleste priskategorier :)

- og nå har de også salg så det er mulig å gjøre et kupp om man finner noe man virkelig liker.

De har relativt mange butikker også.

Ellers ville jeg sendt deg til House of Bruar i Skotland, men jeg veldig usikker på om deres produkter selges noe sted i London :klo:

Edit: Hick-up i lenke

Endret av Lille-pus
Skrevet

House of Fraser pleier ha et relativt stort utvalg innen de fleste priskategorier :)

- og nå har de også salg så det er mulig å gjøre et kupp om man finner noe man virkelig liker.

De har relativt mange butikker også.

Ellers ville jeg sendt deg til House of Bruar i Skotland, men jeg veldig usikker på om deres produkter selges noe sted i London :klo:

Edit: Hick-up i lenke

Må slutte å klikke på disse lenkene dine, nå havnet en tweedkåpe fra House of Bruar helt øverst på høstens ønskeliste.

Anonymous poster hash: dab97...549

Skrevet

Takk LillePus. Tipsene skal absolutt sjekkes ut :)

Det ser faktisk også ut til at både John Lewis, Hobbs og & other stories har fine ullkåper som ikke er sorte.

Hvis andre finner noen eller vet om aktuelle butikker tar jeg gjerne i mot flere forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...