Kvist Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Leter og leter og leter etter en god ullkåpe. Jeg har lett igjennom alle de norske nettbutikkene jeg kommer på, og en god del utenlandske/amerikanske også. Finner ingenting som frister i de norske og å betale toll, moms og frakt på dyre ting fra utlandet uten å få prøvd frister lite. Vurderer derfor dagstur til London, men da må jeg nesten vite litt hvor jeg skal gå. Hvilke butikker har godt utvalg i yttertøy? Jeg ser for meg å bruke mellom 2 og 4 tusen på kåpa, kan strekkes noe om jeg finner den perfekte drømmekåpa. Burberry blir i overkant dyrt desverre. Men noe kvalitet bør jeg vel få for den prisen? Noen som har anbefalinger?
Gjest Lille-pus Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 (endret) House of Fraser pleier ha et relativt stort utvalg innen de fleste priskategorier - og nå har de også salg så det er mulig å gjøre et kupp om man finner noe man virkelig liker. De har relativt mange butikker også. Ellers ville jeg sendt deg til House of Bruar i Skotland, men jeg veldig usikker på om deres produkter selges noe sted i London Edit: Hick-up i lenke Endret 18. august 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 House of Fraser pleier ha et relativt stort utvalg innen de fleste priskategorier - og nå har de også salg så det er mulig å gjøre et kupp om man finner noe man virkelig liker. De har relativt mange butikker også. Ellers ville jeg sendt deg til House of Bruar i Skotland, men jeg veldig usikker på om deres produkter selges noe sted i London Edit: Hick-up i lenke Må slutte å klikke på disse lenkene dine, nå havnet en tweedkåpe fra House of Bruar helt øverst på høstens ønskeliste. Anonymous poster hash: dab97...549
Kvist Skrevet 19. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2014 Takk LillePus. Tipsene skal absolutt sjekkes ut Det ser faktisk også ut til at både John Lewis, Hobbs og & other stories har fine ullkåper som ikke er sorte. Hvis andre finner noen eller vet om aktuelle butikker tar jeg gjerne i mot flere forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå