Gå til innhold

Singel hele livet !

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 år gammel mann og har aldri vært i et forhold. Har et bra utsende men samsvare ikke med selvtiliten min og tror det er problemet, Drømmer om å bli sammen me ei dame og har en i kikkerten men tror ikke hun føler det samme.

Har aldri uttrykt mine følelser til damer jeg har vært forelsket i og blir veeeeldig lett forelsket.

har hørt flere anledinger at jeg er pen med fine øyer og vakkert smil men jeg har bygd en slags barrikade rundt meg og kan trygt si jeg er isolert da jeg aviser intimitet for jeg er redd...

sånn ville bare få det ut

Anonymous poster hash: 82883...b9f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det helt med ro. Det er like naturlig å være singel som å ha kjæreste på din alder. Du er ikke alene, for å si det sånn, selv om det kan virke sånn noen ganger.

Greit at folk liker utseendet ditt, men husk at det er det indre som teller, og da spiller det ingen rolle hvor stygg eller kjekk man er. Hvilke hårfarge man har eller hvilken kropp man har.

Det som teller er at man møter noen man er på bølgelengde med, der kjemien stemmer helt. En man kan være seg selv med og å si akkurat det man vil uten å være redd.

Noen møter jo den rette når de er 18, andre er 30 og noen passerer 40. Husk at det skjer når det skjer. Du kan ikke tvinge frem noe forhold, fordi det må skje naturlig av seg selv.

Anonymous poster hash: c88d7...a02
  • Liker 1
Skrevet

Good for you...

Anonymous poster hash: 92d1e...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...