AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg holder på med nettdating. Og i det siste har jeg blitt kontaktet av en kirurg, advokat og selvstendig næringsdrivende. Alle kjekke menn. En av de var jeg på date med for 1,5 år siden, men da var ikke han klar for noe nytt, grunnet ganske nylig brudd. Denne mannen er ekstremt kjekk, høy, veltrent, flott leilighet på vestkanten og bra jobb. Jeg veier 15 kg for mye, veide vel bare 7 kg for mye sist jeg møtte han. Så er jeg student, helt i starten av studie innen helsevesen. Jeg bor i en gammel leilighet som trenger oppussing, jeg er enslig mor til 2 barn, har bare barnefri en helg i måneden. Jeg er veldig middels utseendemessig. Så jeg fatter virkelig ikke hvorfor disse mennene vil møte meg. Føler at de aldri ville valgt meg som kjæreste, kanskje forsøkt å ha sex med meg, og ikke noe mer enn det. Så for å beskytte meg selv, så går jeg ikke på date med de. Men tenker og, hva om jeg går glipp av en flott mann på denne måten. Anonymous poster hash: bd152...6e0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Og her har du kommet for å få annerkjennelse på kg, patetisk!Anonymous poster hash: e170d...40e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Det er ikke derfor. Men du har tydeligvis et stort behov for å rakke ned på andre mennesker. Så hvem er patetisk? Jeg ønsker tilbakemeldinger på om andre føler det sånn, eller har erfaringer rundt dette. Anonymous poster hash: bd152...6e0 4
Snork Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Jeg har det på akkurat samme måte, men så tenker jeg skitt au. Jeg har ikke tvunget noen til å møte meg og maser ikke om å treffe flere ganger etter første møte. Hittil har det gått over all forventning. Gå på date, så merker du fort om det fungerer eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Jeg holder på med nettdating. Og i det siste har jeg blitt kontaktet av en kirurg, advokat og selvstendig næringsdrivende. Alle kjekke menn. En av de var jeg på date med for 1,5 år siden, men da var ikke han klar for noe nytt, grunnet ganske nylig brudd. Denne mannen er ekstremt kjekk, høy, veltrent, flott leilighet på vestkanten og bra jobb. Jeg veier 15 kg for mye, veide vel bare 7 kg for mye sist jeg møtte han. Så er jeg student, helt i starten av studie innen helsevesen. Jeg bor i en gammel leilighet som trenger oppussing, jeg er enslig mor til 2 barn, har bare barnefri en helg i måneden. Jeg er veldig middels utseendemessig.Så jeg fatter virkelig ikke hvorfor disse mennene vil møte meg. Føler at de aldri ville valgt meg som kjæreste, kanskje forsøkt å ha sex med meg, og ikke noe mer enn det. Så for å beskytte meg selv, så går jeg ikke på date med de. Men tenker og, hva om jeg går glipp av en flott mann på denne måten. Anonymous poster hash: bd152...6e0 Selvstendig næringsdrivende er jo for så vidt ikke noe yrke... Det er bare noe man sier for å imponere og det er i hvertfall patetisk!Anonymous poster hash: 26f46...f8c
plix Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Se på deg selv, personligheten din og de sidene av deg du vet er "bra nok". Det er det som sees for andre, og det som disse mennene tiltrekkes av. Angående resten du skrev kunne jeg skrevet mer om, og delt mine tanker, men. Ikke idag Ikke her.
Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Jeg forstår hva du mener. Du er mistenksom, samtidig som du er redd for å gå glipp av noe. Hva med å fortelle ganske tidlig at det er helt greit med å date osv, men det blir ingen sex før forholdet beveger seg mer mot det seriøse ? Da skiller du veldig lett bort de som er ute etter en kortvarig affære og skjønner fort hvem som har intensjoner og ønske om noe mer. Du kan ta det hele som et spennende ekspriment og se hvor det fører deg. Jeg syns ærlighet alltid er best.
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Det er jo bare møte dem og se, da finner du fort ut hva de vil. Å spekulere på kg vil ikke gi deg noen svar.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Tusen takk for svar. Sex må de uansett vente med en stund, jeg har brent meg på den før. Selv om de liksom var så seriøse. Tror det er litt det at det er så mange menn jeg har bygd flotte luftslott med, og som har vært så seriøse, vi har datet en periode, jeg har trodd alt har gått bra. Så plutselig blir man dumpa, og uten noe har skjedd. Så det er vel det at jeg ikke stoler på de, og tenker vel at jo kjekkere og bedre, jo større sjans for at jeg blir dumpa. Han som er selvstendig næringsdrivende, eier sitt eget IT firma, som går bra. Det er han jeg allerede har vært på en date med. Og han jeg er mest redd for å gå på date med, for nederlaget ville føltes større ut. Men jeg burde vel bare gå på date, bare prøve å ha lave forventninger. Anonymous poster hash: bd152...6e0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Også kan det ha noe med, at jeg føler hver eneste mann jeg har datet i mitt liv, ville alle ha sex med meg, mens fåtallet ønsket noe mer. Og jeg er ute etter et seriøst forhold. Anonymous poster hash: bd152...6e0
Pinkee Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Gå på date du, du er helt garantert mer enn bra nok, for både leger, advokater og annet møl. Når dere evnt skal ha sex, det bestemmer du faktisk selv. Ikke tenk at du må betale med sex, bare fordi dem gidda å be deg ut. Kan jo hende at selv en lege ser bak utseende, er mer opptatt av personlighet, og ber på date kun for å treffe deg, uten å ha sex som noe krav. Og, har du tenkt tanken, at selv om du finner masse feil med deg selv, så er det ikke sikkert disse karene ser de samme feilene??
Gjest Lille-pus Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Min umiddelbare tanke er at man ikke bør date så fryktelig mye når man går til nær sagt enhver date med den innstillingen at man ikke er god nok (for noen). Jeg er ganske sikker på at du ville ha helt andre dater dersom du gikk til dem med tryggheten om at du er absolutt god nok. Jeg anbefaler dermed faktisk å få litt orden på selvfølelsen og selvtryggheten din før du nok en gang dater. Det er lite som er like herlig som å date et menneske som er trygt nok i seg selv. Da er det heller ikke et fryktelig nederlag som trykker selvfølelsen din ned dersom dere så kommer til den konklusjonen at dere helt fint kan være venner, eller at dette var et møte mellom to alt for ulike mennesker.
Dr_love Skrevet 18. august 2014 #13 Skrevet 18. august 2014 (endret) Jeg holder på med nettdating. Og i det siste har jeg blitt kontaktet av en kirurg, advokat og selvstendig næringsdrivende. Alle kjekke menn. En av de var jeg på date med for 1,5 år siden, men da var ikke han klar for noe nytt, grunnet ganske nylig brudd. Denne mannen er ekstremt kjekk, høy, veltrent, flott leilighet på vestkanten og bra jobb. Jeg veier 15 kg for mye, veide vel bare 7 kg for mye sist jeg møtte han. Så er jeg student, helt i starten av studie innen helsevesen. Jeg bor i en gammel leilighet som trenger oppussing, jeg er enslig mor til 2 barn, har bare barnefri en helg i måneden. Jeg er veldig middels utseendemessig. Så jeg fatter virkelig ikke hvorfor disse mennene vil møte meg. Føler at de aldri ville valgt meg som kjæreste, kanskje forsøkt å ha sex med meg, og ikke noe mer enn det. Så for å beskytte meg selv, så går jeg ikke på date med de. Men tenker og, hva om jeg går glipp av en flott mann på denne måten. Anonymous poster hash: bd152...6e0 Du sier du veier for mye ? vem sier det ? du eller andre ? Ikke bra nok? ingenting som heter ikke bra nok ! En som spiller i 7 divisjon kan få en som spiller i tippeligan, det gjelder vertfall gutter... Har trent hele livet men mest fordi jeg liker det, om du føler at DU vil ta av noen kg start å jogg v dag! og det er som det heter du blir hva du spiser. Spiser du for mye ihht hva du trener går du opp. Skal du ned ikke kutt for mye på calorier da bare stagnerer du tren heller mer og spis rent ( mat fra bunnen og hold deg unna tomme calorier fra godis ) Har ingenting å si at du bor i en gammel leilighet, beste dama jeg har datet eide ikke nåla i veggen! Vi kom fra to helt forskjellige verdner Endret 18. august 2014 av Dr_love
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #14 Skrevet 18. august 2014 Tusen takk for svar. Jo, jeg burde sikkert jobbe med meg selv, få bedre selvtillit. Men da jeg dater de mer middels mennene, middels utseende, middels jobb, men snille, smarte menn, så føler jeg meg jo bra nok. Det er jo egentlig rart. For jeg tror jeg har mye å bidra med i et forhold. Jeg trener og spiser sunt nå, så går sakte ned i vekt. Men ifølge meg selv og bmi er jeg overvektig, men er vel heldig med kroppsfassongen. Jeg har smal midje, store pupper og stor rompe og lår. Anonymous poster hash: bd152...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå