AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg er gift med en flott mann, han ser bra ut, har en god jobb og en flott personlighet. Jeg elsker ham virkelig høyt. Vi har vært gift ca 5 år, kjent hverandre ca 10. Vi har to sønner sammen. Familielivet vårt fungerer bra og vi har det fint sammen, selv om tempoet til tider er høyt da vi begge jobber mye. Problemet er at jeg overhodet ikke har noen sexlyst om dagen, dette har vel vart ca 1,5 år (egentlig er det ikke noe problem for meg som sådan, utfordringen er jo at mannen har ønsker/behov for mer sex). Vi har sex innimellom fordi jeg føler at jeg må, men det gir meg ingenting. Jeg kvier meg for å legge meg samtidig med mannen fordi jeg rett og slett syns det er ekkelt at han tar/klår på meg. Følelsen er som å få en edderkopp på seg som man bare vil knipse vekk. Hva er det som feiler meg? Jeg syns så synd på mannen, han fortjener at jeg er tiltrukket av ham, og får nok mindre sex enn han burde for tiden. Han respekterer alltid om jeg ikke vil, men jeg syns synd på ham.. Hva kan jeg gjøre for å få lysten tilbake og for å bli tiltrukket av mannen min igjen? Vi kan ikke ha det slik vi har det nå..Anonymous poster hash: 127fd...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Er det bare familie for dere, eller husker dere på å være et par innimellom også?Anonymous poster hash: 84292...34a
Gjest Coolaid Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Jeg mistenker at du ikke er påkoblet følelsesmessig og dermed tenner du ikke på ham / har lyst på sex. Dere trenger å finne hverandre igjen, romantisk og seksuelt. Snakker dere sammen om følelser for hverandre ?
Gjest Chloe87 Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Føler du deg misfornøyd med deg selv? Spiser du dårlig eller sover dårlig? Når jeg har slitt med sexlyst tidligere så har dette vært grunnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå