Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva menes med det?

Det er vel meningen at folk skal roe ned ved hjelp av dette sitatet. Ikke stresse med noe, ikke pushe noe, for hvis det er meningen at noe skal skje, så skjer det...

Men jeg føler det blir så passivt.

Jeg liker en fyr nå, og prøver å tenke at hvis det er meningen at det skal bli oss, så tar han vel kontakt. Men så får jeg ikke til å unngå å tenke at han tenker det samme, og venter på at jeg skal ta kontakt. Nå er det 5 dager siden sist vi hadde kontakt....

Anonymous poster hash: 83444...4de
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva menes med det?

Det er vel meningen at folk skal roe ned ved hjelp av dette sitatet. Ikke stresse med noe, ikke pushe noe, for hvis det er meningen at noe skal skje, så skjer det...

Jeg liker en fyr nå, og prøver å tenke at hvis det er meningen at det skal bli oss, så tar han vel kontakt. Men så får jeg ikke til å unngå å tenke at han tenker det samme, og venter på at jeg skal ta kontakt. Nå er det 5 dager siden sist vi hadde kontakt....

5 dager er jo ingenting! Du må skrive mer om hvordan relasjonen deres er bygd for det du har i startinnlegget gir ingen mening.

Anonymous poster hash: c6c4d...030

Skrevet

Det betyr vel at man skal ta kontakt når det faller seg naturlig, og se hva som skjer? Ikke mase, ikke stresse, bare 'go with the flow'.

Skrevet

Jeg er så enig. Tror ikke på det uttrykket (skjebnen) et sekund.

• Liker 2
Skrevet

Haha, dummeste ordtaket ever.

Ingenting ordner seg, alt må ordnes!

Jeezes, sitte og vente på at alt skal gå automatisk? At dere *POFF* plutselig er kjærester? Send han en melding.

• Liker 2
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Hva menes med det?

Det er ganske passivt av folk å si det.

På den annen side kan det passive uttrykket mane til ettertanke og handling hos den det gjelder. Du nevnte det kl i innlegget så kanskje det får deg i flere retninger. Laws of Attraction.

Skrevet

Det som menes, er vel at om en fyr ikke virker så interessert, så bør du ikke kontakte han masse og prøve å få han til å ombestemme seg. La han være i fred. Hvis det er meningen at dere skal være sammen, så viser han interesse etterhvert.

Hadde det vært meningen at dere skulle blitt sammen, så hadde dere blitt det. Er èn ikke interessert, så er det ikke meningen. Og da er det bare å gå videre, i stedet for å håpe at det skal forandre seg.

Anonymous poster hash: 90208...5ca
Skrevet

5 dager er jo ingenting! Du må skrive mer om hvordan relasjonen deres er bygd for det du har i startinnlegget gir ingen mening.

Anonymous poster hash: c6c4d...030

Kommer an på hvor ofte kontakt ellers det. For meg er fem dager uten kontakt med en jeg er betatt av lenge. Minst en nattamld eller ha en fin dag/hva har du gjort i dagmld daglig. Men jeg er ganske ung da. Kanskje annerledes om man er litt eldre?

Anonymous poster hash: 90208...5ca

Skrevet

Det finnes ingen skjebne...

Skrevet

Det spørs om man har lit til konseptet skjebne. Om det ikke blir dere to, så kan det hjelpe på såre følelser å tenke at "da var det ikke meningen at det skulle bli oss to uansett". Det er vel uansett ikke meningen at man skal sitte passivt og vente. Hvis man prøver hardt, og det likevel ikke går, da var det IHVERTFALL ikke meningen at dere skulle bli et par.

Anonymous poster hash: 4c6aa...a3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...