Gå til innhold

Tørr ikke kaste de brukte bindene i søppelet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Troll kanskje, men det kan også være et utslag av sosial angst...

Hadde for meg noe lignende da jeg var 14 år gammel.

Vær litt grei med TS da :)

Anonymous poster hash: 41777...4d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Det toppa seg liksom i dag når en kollega(dame) kom inn i båsen min for å hente noen papir, så skulle jeg finne et stempel i veska mi, og den gjennomsiktig pose med to brukte bind i ramla på golvet.. hun så jo hva det var, men hun sa ingenting.. heldigvis.. !! Så skjønner jeg ikke kan holde på sånn mere.

TS

Anonymous poster hash: d6ffb...e0e

Hadde vondt av deg, jeg - helt til jeg leste dette.

Nå ble det for dumt til å tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min er det ikke søppelspann inne på toalettet, men ute med vaskene.. Der er konstant folk der for å vaske hender, sminke seg osv. Dette medfører problemer for meg når jeg har min kvinnelige uke (altså menstruasjonsuken)... Jeg har til denne dag tatt de brukte bindene mine opp i vesken min, som jeg har med inn på toalettet, fordi jeg synst det er for flaut å kaste de i søppelet når det er så mange der... Dette begynner til tider å lukte litt, når jeg har mine heavyeste bløde-dager(sorry detaljene).. har prøvd å lukke de inn i pose, spraye med parfyme you name it.. Folk kommenterer av og til når de kommer bort til min bås at det lukter litt rart... flaut :(

Anonymous poster hash: d6ffb...e0e

Er du 12 år??? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Sikkert tull, men muligens ikke.

Går vel an å kaste bindene på en diskret måte. Man trenger ikke gå og vise frem bindet, men ha litt toalettpapir rundt og kaste det når man skal vaske hendene.

Ha gitt faen om noen så at det var et bind. Det er en naturlig greie som alle kvinner har, og det må jo være mye mer flaut at det lukter fra veska og at noen ser at man har brukte bind i veska.

Forstår ikke helt logikken til enkelte noen ganger, men dette er vel kanskje bare trolling da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er rart at så mange i denne tråden syntes det er ts det er noe rart med, selvfølgelig kan dette oppleves ubehagelig. Jeg syntes det er merkelig at ikke arbeidsplassen tilrettelegger. HMS???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulletråd! - som det florerer av her for tiden...

Og det lukter virkelig IKKE så mye av et bind som har ligget noen timer, i den grad at andre ville kommentert det. Eller mener hun kanskje hun samlet opp for uker før de ble kastet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråd! - som det florerer av her for tiden...

Og det lukter virkelig IKKE så mye av et bind som har ligget noen timer, i den grad at andre ville kommentert det. Eller mener hun kanskje hun samlet opp for uker før de ble kastet?

I den varmen vi har hatt i sommer så kan dette lukte pytons ille, dersom dama virkelig går med brukte bind i veska.

En ting er at her er en del trolletråder, en annen ting er at her er og en del mobbetråder.

Anonymous poster hash: 22ffe...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den varmen vi har hatt i sommer så kan dette lukte pytons ille, dersom dama virkelig går med brukte bind i veska.

En ting er at her er en del trolletråder, en annen ting er at her er og en del mobbetråder.

Anonymous poster hash: 22ffe...2b9

Etter noen få timer innpakket, parfymert og lagt i en lukket veske? I den grad at folk klager på lukta?

Næsj, tror nok ikke det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende hun mente en annen dag denne uka da. Er da ikke så farlig hvilken dag man sier det er til KG. Har jo ikke noe å si. Jeg kan også ta noen sånne hvite løgner også for å ikke bli gjenkjent like lett. Selv om det her skjer nok ikke så ofte så hun som så dette kjenner seg nok igjen uansett.

Jeg skjønner problemet ditt TS. Må nok støtte de andre med å bare pakke det godt inn å kaste det i søpla. Evt. gå helt ut å kaste det der med en gang? Jeg har vært steder jeg har måttet tatt med bind i veska. Flere folk som ikke har søppel på badet. Litt kleint å gå på badet deres å kaste det der. Vet jo ikke hvor ofte de går ut med søpla, kanskje det begynner å lukte eller at de ser det....

Lykke til hvert fall :)

Anonymous poster hash: 53842...091
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende hun mente en annen dag denne uka da. Er da ikke så farlig hvilken dag man sier det er til KG. Har jo ikke noe å si. Jeg kan også ta noen sånne hvite løgner også for å ikke bli gjenkjent like lett. Selv om det her skjer nok ikke så ofte så hun som så dette kjenner seg nok igjen uansett.

Jeg skjønner problemet ditt TS. Må nok støtte de andre med å bare pakke det godt inn å kaste det i søpla. Evt. gå helt ut å kaste det der med en gang? Jeg har vært steder jeg har måttet tatt med bind i veska. Flere folk som ikke har søppel på badet. Litt kleint å gå på badet deres å kaste det der. Vet jo ikke hvor ofte de går ut med søpla, kanskje det begynner å lukte eller at de ser det....

Lykke til hvert fall :)

Gå på kjøkkenet mente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...