Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Etter noen år alene har plutselig drømmemannen dukket opp! Jeg har hatt noen små-forhold de siste årene, men opplevde da at guttene trakk seg fra meg etter tre-fire møter. Dette har gjort meg litt sårbar, og jeg er så redd for å gjøre noen feil..slik at denne mannen også trekker seg :-( Vi møttes for tre uker siden. Jeg var egentlig ikke klar for å møte noen nå. Skal jo på ferie og sommeren var godt planlagt. Og da dukker han opp! Heldigvis valgte jeg å gi det en sjanse. Nå har vi vært sammen så ofte vi kan i tre uker (vi har barn begge to). Han er den mest følsomme gutten jeg har vært sammen med, han sier pene ting til meg og sender søte sms Vi har funnet tonen 100% i senga, jeg har faktisk aldri opplevd lignende! I neste uke skal vi reise bort fire dager sammen. Gleder meg som en unge og føler meg som en fjortis Får vondt i magen bare av å skrive om han - er såååååå forelsket! Men, som sagt, jeg klarer liksom ikke å tro helt på at dette kan vare. Hvorfor falt han for meg, når andre trakk seg unna? Jeg har følehornene ute hele tiden, tror jeg fort ville merke hvis han ble usikker. Og den følelsen jeg da får...orker jeg ikke å kjenne på! Jeg skal iallfall nyte dette. For meg virker det som om han er like bettatt av meg også :-) Den forrige sms-en startet han med; Hei kosejenta mi! Wow, det var koselig! Til opplysning; vi er 36 og 39 år gamle
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Så innmari koselig!! Pass bare på så du ikke begynner å "lufte stemningen" eller fiske etter forsikringer.... det gjennomskues og kan godt skremme ham vekk.. Bare nyt det dere har så lenge du kan, og så kanskje kan du beholde ham riktig riktig lenge!! Ikke tenkt på hvor lang tid det tar før han går lei, ikke tenk på hva dere skal gjøre i julen eller etter sommerferien, ikke tenk på hvor mange barn han vil ha... ikke tenk særlig lenger enn til dagen i dag.. foreløpig. Selv om klokka tikker...
Magne Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Så hyggelig å lese inlegget ditt :-) Men til tankene dine, så er det nok naturlig å tenke litt sånn, men jeg synes du bør ta sjansen. Hvorfor han falt for deg, kan bare han svare på (om noen kan det) men jeg tror ikke du trenger å trekke det i tvil. og som du sier.. "nyt dette" som det er. Lykke til !!!
Undrende mann Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Kjempekoselig!!! La det stå til og ta sjansen. Hvis du ikke tør gamble på at du kan får noen nedturer vil du heller ikke oppleve de store oppturene. Et "ufarlig" liv er et "flatt" og kjedelig liv. Sterke oppturer har en pris - sjansen for fæle nedturer. Hvis du signaliserer din utrygghet kan det fort skremme ham vekk. Er det det som har skjedd før? Gi deg over og glem dårlige erfaringer. Nyt det gode og gled deg over hver eneste liten hyggelig ting. Tillat deg selv å nyte og gi ikke uttrykk for tvilen. Så vil du forhåpentligvis se at du får lønn for strevet.
Gjest Meg som skrev innlegget Skrevet 4. juli 2004 #5 Skrevet 4. juli 2004 Tusen takk for fine ord og masse støtte! Jeg skal gjøre som dere sier og ikke vise meg usikker eller kreve for mye slik at han blir skremt. Nå kommer han på besøk om en time, maten og jeg selv er klar GLEDER MEG :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå