AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg er på jakt etter en jakke å bruke fremover nå. Hvilken jakke har dere? Legg gjerne ved bilde/link:) Anonymous poster hash: 597a9...df9
Gjest Solsmil Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Jeg har en trenchcoat fra Mango, vaffeljakke fra Zara, en sort biker skinnjakke og lightweightjakke fra parajumper. Er kjempefornøyd med alle sammen, og føler de dekker alle "områder" i forhold til at jeg har en jakke til hver anledning
dillyduzit Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Jeg bruker som regel en svart lang cardigan men når det begynner å bli vel.. kaldere bruker jeg "ytter"jakka til acneparkasen https://s3.amazonaws.com/assets.svpply.com/medium/1883886.jpg?1407101489. Ellers en skinnjakke.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Når det begynner å bli litt hustrig om morgenen så henter jeg frem den røde Dondup høst- og vårkåpen min. Min er litt mer fasongsydd enn denne modellen, men har samme lengde og er likt utstyrt med knapper. Den er laget av lin, ull og alpakka. Lett som en fjær og varm. Jeg er svært glad i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå