Gå til innhold

Negativitet og surhet på KG?

Anbefalte innlegg

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Er det bare meg eller er det ofte noen negative folk og kanskje sure folk som kommenterer? Helst anonyme brukere. Hvorfor? Hvorfor ikke bare være positiv og glad? Livet blir så mye lettere. :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri. :ler2:

Skrevet

Ja, man blir litt "redd" for å skrive ting her.

• Liker 4
Skrevet

JA! Mange sure megger

• Liker 3
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Man kommer seg jo ingen vei med å være sur heller :)

Skrevet

Man får mange frekke og sure svar med streng beskjed om å roe seg ned og skjerpe seg for ingenting.

:balltre:

Anonymous poster hash: 7f3cd...2fd
  • Liker 3
Skrevet

Bitches gonna hate.

Nei altså, det er jo trossalt søndag. Folk er vel sure fordi de skal på jobb i morgen tidlig! Eller sure generelt.

Skrevet

Noen dager er litt sånn :hoppendeglad: og noen dager er litt sånn :rasende:

Kjedelig om alle skal være like happy hele tiden og da, det tror jeg at jeg hadde hatt vondt for å ta helt seriøst.

Men klart, rene personangrep vil vi ikke ha noe av.

• Liker 2
Skrevet

Tror kg hadde blitt kjedelig om det bare var kose-mose overdose stemning her inne hele tiden også. Like mye klager på det her inne virker det som. Er glad for at man kan være direkte her inne og ikke pakke alt inn i false smil og pk.

Anonymous poster hash: db043...bf0

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet (endret)

Kjefting og krangling er jo det som gjør KG til KG :ler:

Endret av Whitestripes
Skrevet

Litt må man jo få lov å sure? I alle fall vi som ikke har mann å ta det ut på?

Men, jaudå, er av og til det er litt for mye av det, det og så nærtakenhet. Folk blir drittsure bare fordi dem leste et innlegg feil

Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Enkelte av oss er grinebitere av natur, men jeg er stort sett en snill grinebiter.

Men man kan jo fortsatt ha folkeskikk da og trenger ikke lage dårlig stemning.

Kjedelig med bare kos selv om man kan finne mye av det i enkelte tråder :)

Skrevet

Vedder på at SoccerPlayer egentlig er en blautfisk sittende i mors kjeller på hytta i Telemark

Anonymous poster hash: 386f3...209

Skrevet

Jepp, like sur som ph-verdien i f...a mi. Stort sett får man fornuftige svar men enkelte er max frekke.

Anonymous poster hash: 0747d...041
  • Liker 1
Skrevet

Det er dessverre mange her som ikke eier folkeskikk. Jeg er blitt skjelt ut mange ganger for å påpeke (på en balansert måte) at et nick eller en anonym bruker ikke fritar en for å oppføre seg ordentlig.

Anonymous poster hash: 11d73...b49

• Liker 1
Skrevet

Joda, kulturen her på KG er anderledes enn andre, små diskusjonsforum. Bl.a. ble jeg overrasket over at jeg ikke måtte unnskylde meg, og forklare(les: forsvare meg) opp og ned i mente da jeg stilte et spørsmål på et tøybleieforum. I tillegg til saklige svar(!!) så var de jammen hyggelig og.

Men helt ærlig så tror jeg ikke at KG har et surt miljø, men at det er slik ting har blitt nå, overalt. Jeg har flere ganger blitt overrasket over hvor frekke folk kan være med andre fremmede. Som her om dagen, da jeg tok bussen. Det kom en keitete tenåring inn, som valgte å sette seg mellom to barnevogner, for det var ikke nok ledige toseteret (han virka som typen som syntes ALT var kleint. Som det å sitte ved siden av noen). Noen busstopp senere sto det to barnevogner til. Guttungen var i sin egen verden, og sikkert litt usikker, for det logiske ville jo vært å flytte seg sånn at barnevognene fikk plass, men det gjorde han da altså ikke. "Døh! Se til å flytt deg da, er du blind eller?!" Kommer det fra en annen passasjer. Jeg får hakeslepp... Man hadde liksom kommet så mye lenger med "Unnskyld, jeg kan flytte veska mi (som har et helt sete for seg selv), sånn at du kan sitte her. Så får barnevognene også plass".

Så ja. Tror nok bare den generelle sosiale kulturen i Norge surner over til KG..

• Liker 3
Skrevet

Jeg får ofte inntrykk av at mange liker å spre sin eddik som en slags sport. Om man f.eks. starter et tema om hva som helst, er det kanskje noen som ikke interesserer seg for det, eller er uenige. Greit å være uenig, men det går an å ta det på en ordentlig måte, og ikke bruke det for å få ut sin elendighet.

Sardintroll har talt. :)

• Liker 1
Skrevet

Kjefting og krangling er jo det som gjør KG til KG :ler:

Jo, men det gjelder den underholdende kjeftinga og kranglinga. Ikke de ekstremt nedsettende menneskene som finnes her inne med giftige kommentarer til mennesker i vanskelige situasjoner.

Anonymous poster hash: 4b736...528

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jo, men det gjelder den underholdende kjeftinga og kranglinga. Ikke de ekstremt nedsettende menneskene som finnes her inne med giftige kommentarer til mennesker i vanskelige situasjoner.

Anonymous poster hash: 4b736...528

De har det nok ikke så godt med seg selv, og tar det ut ved å være tastaturtøffe!

• Liker 1
Skrevet

De har det nok ikke så godt med seg selv, og tar det ut ved å være tastaturtøffe!

Haha, pluss gitt for "tastaturtøffel", utrolig uttrykk. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...