AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Nå har jeg sett alt av: Gossip girl Sex and the city Desperate housewives Pretty little liars The lying game Ugly betty Two and a half men Big bang theory Modern family Arrow Prison break Nip/tuck Friends Orange is the new black Good christian bitches Grey's anatomy How I met your mother Liker ikke fantasy, sci-fi, vampyrer og slikt. Generelt urealistiske greier... Noen tips? Anonymous poster hash: 51b08...210
Thorn Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Trodde først jeg skulle ha skikkelig mange tips, men innser at det aller meste jeg ser på er fantasy/sci-fi. Så det jeg endte opp med er Parenthood, Psych, The Glades, Justified og The Killing. Fullstendig forskjellige sjangre, men alle verdt et forsøk
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 White Collar tror jeg du vil like Og Matt Bomer er jo skikkelig eyecandy. I tillegg er Seinfeld, Private Practice og Scandal bra. Anonymous poster hash: 16602...fb5
Ella1 Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Mistresses Hart of Dixie Divious Maids Vikings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå