Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en gutt for 4-5 mnd siden som jeg syns er fantastisk og er blitt utrolig glad i. Vi har det veldig bra sammen, men problemet er at han fortsatt er veldig bitter på eksen sin og sier han ikke vet om han er klar for et forhold fordi han er redd for å bli like såret som han ble av henne. Hun behandlet han veldig dårlig og han brukte lang tid på å komme over det. Det er vel ca. to år siden dette skjedde mellom dem, og etter det bestemte han seg for å vente lenge før han gikk inn i noe nytt forhold. Men så møtte han meg og det kom følelser inn i bildet, og den planen gikk i vasken. Vi har blitt enige om å prøve å få det til å funke, fordi begge har sterke følelser for hverandre, og se hvor det fører oss. Spørsmålet mitt er vel om noen har noen tips eller råd for hva jeg kan gjøre for å få han til å føle seg mer trygg, eller hva jeg kan gjøre for å føre oss tettere sammen? Jeg klarer ikke tanken på å miste han, og jeg føler jeg er nødt til å gjøre noe for at det skal bli bedre, slik at dette ikke skyver oss fra hverandre.

Setter veldig pris på det hvis noen har råd, tips, eller erfaringer å komme med :)

Anonymous poster hash: df9c6...41d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen desverre. Det han sliter med etter bruddet det sitter i han og er noe han og kun han kan jobbe seg gjennom. At han fremdeles ikke har klart det etter to år hadde hvertfall gjort meg veldig skeptisk. Jeg har vært i din situasjon to ganger og det funket ingen av gangene. Så fremt vedkommende enda ikke er over det som skjedde er det ikke stort du får gjort, men jeg vil anbefale deg å trå varsomt. For din egen del...

Gjest _LilleMy
Skrevet

Det er dessverre bare han som kan gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...