AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 fikk bysten målt på Netty i Bergen og det viser seg at jeg har en helt annen størrelse enn antatt..Men det må være andre størrelser her, for hvis jeg går i en annen butikk og finner E-cup, så er jo den altfor stor.? Anonymous poster hash: c544b...97c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 fikk bysten målt på Netty i Bergen og det viser seg at jeg har en helt annen størrelse enn antatt..Men det må være andre størrelser her, for hvis jeg går i en annen butikk og finner E-cup, så er jo den altfor stor.? Anonymous poster hash: c544b...97c Netty stemmer nok. Jeg har målt meg både hos Lalina Change og Marinka og gikk fra 70 C til 65 G. Er billigbutikkene som gjerne bommer på størrelsene. Anonymous poster hash: d1435...e94
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 men hvis jeg skal kjøpe bh i billigbutikkene så må jeg jo gå ned i størrelsene igjen Anonymous poster hash: c544b...97c
Gjest Vevila Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Og det er samme ryggmål? Det er jo litt forskjell på BHmerker, men stor forskjell burde det ikke være.
Sølvrosen Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 (endret) Det er stor forskjell på størrelsen på 65E og 80E, selv om begge er E-cup. 65E, 70D, 75C og 80B har like stor cup selv om de har ulik omkrets. Regelen er slik at hvis du går 5cm opp i omkrets må du en cup ned, og hvis du går 5 cm ned i omkrets må du en cup opp. Derfor er det viktig å vite både omkrets og cupstørrelse. I tillegg må du prøve BH-en før du kjøper fordi ulike merker varierer litt, og fordi alle modeller ikke nødvendigvis sittter så godt på dine pupper. Endret 18. august 2014 av Sølvrosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå