Gå til innhold

Skal dere ha falske øyevipper/negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er mange som skal ha falske øyevipper (man får kjøpt ganske "naturtro" nåtlidags) ?

Hva med kunstige negler?

Har noen erfaring med sånnt?

*lurer*

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Nix, ingen av delene. Ville følt at jeg kledde meg ut.

Skrevet

Nei. Jeg har lange øyenvipper fra naturens side, og å spare egne negler lange er også greit.

Skrevet

Aldri i verden... Hadde lange "løsnegler" på Halloween, og det funket dårlig. Særlig når det gjaldt å dra opp strømpebuksen... Øyevipper har jeg aldri prøvd, men jeg tror det vil se rart ut på meg. Dessuten er jeg igrunnen fornøyd med de jeg har... :sjarmor:

Skrevet

Har korte og flotte øyevipper og ødelagte negler etter langvarig oppussing, men nei jeg skal ikke ha noe uekte, men kanskje jeg burde? :ler:.

Skrevet

Kalsiumtabletter gjør underverk for neglene... De vokser som bare det da, og de blir ganske sterke.

Skrevet
Har korte og flotte øyevipper og ødelagte negler etter langvarig oppussing, men nei jeg skal ikke ha noe uekte, men kanskje jeg burde? :ler:.

Nei det synes jeg ikke, du virker fornøyd med det du har :ler:

Skrevet
Kalsiumtabletter gjør underverk for neglene... De vokser som bare det da, og de blir ganske sterke.

Takk for tipset. Jeg tror heller ikke jeg kan klare å bruke løsnegler.....tenk å gå på do da :hoho:

Sikkert vanskelig nok med skjørt og tyllunderskjørt!

Skrevet

Takk for tipset! Hvor mye koster slike? Er de dyre?

Skrevet

og tenk så flaut om øyenvippene faller ned i blomkålsuppa da... :hoho::hoho::hoho:

Skrevet
og tenk så flaut om øyenvippene faller ned i blomkålsuppa da... :hoho::hoho::hoho:

:hoho:

Jeg kunne aldri tenkt meg å gjøre noe sånt. Men nå går jeg jo inn for å være mest mulig meg også da... Slik som mange andre her...

Skrevet

Jeg fikk satt på falske negler, og det er ikke bare å gå med når du ikke er vant med det. Fikk de satt på dagen før bryllupet, og det tar tid å venne seg til. Det ble pent og ser naturlig ut, men skapte mange poblemer. Så hvis du vurderer å få satt på negler burde du gjøre det i god tid før bryllupet, og ikke ha de for lange.

Skrevet

Forstår ikke at folk mener man ikke " er seg selv" fordi man får støpt på negler eller får litt fyldigere vipper med punkt vipper.

Selv skal jeg støpe negler dagen før- det er hverken problematisk å gå på do, ta på strømpebukse eller gjøre andre ting- men som med mye annet; det er en vanesak.

Har heldigvis lange, fyldige vipper fra naturens side- så falske vipper skal jeg ikke ha- men forstår godt de som har det- det ser utrolig flott ut hvis man har skikkelige vipper og har en sminkør til å hjelpe seg ( hvis man ikke er veldig flink selv og stø på hånda...)

Hvis jeg ikke skulle støpt på negler hadde jeg hverfall unt meg en manikyr før den store dagen- det er ikke fint med nedspiste negler heller..

Men det er bare MIN mening... :wink:

Skrevet

Jeg forstår heller ikke at dette blir å "kle seg ut", "ikke være seg selv"....

Jeg har ofte fått støpt fransk manikyr, syntes det er kjempe lekkert, så jeg har allerede bestilt time til dette :)

Ingen løsvipper her, men ser heller ikke noe galt i det hvis noen vil ha det på bryllupsdagen sin ( eller hvem som helst dag for den saks skyld :) )

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg skal heller ikke ha kunstige negler eller vipper på den store dagen. Føler rett og slett ikke for det. Skal spare mine egne negler og stelle dem pent, så blir det nok bra.

Hvis jeg ikke skulle støpt på negler hadde jeg hverfall unt meg en manikyr før den store dagen- det er ikke fint med nedspiste negler heller..

Mener du at enten har man nedspiste negler eller bør man ha kunstige, hva med de som har lange naturlige negler da? Holder ikke det?

Jeg personlig kunne ikke tenke meg å ha støpte negler noen gang, mine egne negler vil jo bli ødelagt av å ikke få luft, har prøvd en gang med billige løsnegler fra Nille for mange år siden, og det gjør jeg aldri igjen, og jeg kjenner en som hadde støpte negler og hun sa at hennes egne med skikkelig myke når de støpte kom av.(Og så gidder jeg ikke å styre med mer å venne seg til noe... Har nok å gjøre dagen før bryllupet jeg.. :wink: )

Gjest Gjesta
Skrevet

Kommer ikke til å ha verken løsvipper eller falske negler på bryllupsdagen - syns vippene mine er fine nok fra før, og lange negler har jeg aldri klart å venne meg til - ikke klarer jeg å spare heller, så jeg må virkelig skjerpe meg i ukene før dagen. Vil jo ha pene negler, men de skal være mine egne.

Har prøvd løsnegler et par ganger, og det er bare håpløst...

K

Skrevet

Løsvipper hadde jeg aldri orket, men støpte franske negler hadde jeg. Jeg har spaghettinegler som er helt ubrukelig å få lange, så derfor var jeg aldri i tvil om akkurat det. Jeg har hatt det mange ganger og har aldri hatt problem med hverken å kle på meg eller spise mat..... Dessuten hadde jeg pynt på mine, en sølvfarget rose som var tatovert på, og noen glittersteiner... Dritstilig og brudgommen digget det. :)

Skrevet

Kalsiumtabletter har de på de fleste helsekostbutikker og apotek og i endel matvarebutikker. Prisene varierer nok endel, men la oss si ca 100kr? Så forbygger vi benskjørhet også i samme slengen :wink:

Selv har jeg noen som er en kombinasjon av kalsium, magnesium og sink, men de kjøpte jeg i Canada. Jeg tar dem bare annenhver dag, for jeg drikker mye melk.

Ellers når det gjelder løsnegler, så kan jeg jo føye til at de jeg hadde på Halloween som ga meg problemer med strømpebuksen var gyselig lange... :ler: Og sorte, men det hadde nok ikke så mye å si for hvor praktiske de var. :ler:

Skrevet

Jeg har en jobb som gjør det vanskelig å ha lange negler. Og når jeg i tillegg har ganske svake så sier det seg selv at mine ikke akkurat er det lengste. På bryllupsdagen vil jeg være fin, også på hendene, og derfor skal jeg ha falske negler. Synes ikke det er så teit... Vil jo være ekstra pen :-)

Skrevet

Jeg er så heldig å ha flotte negler fra naturens side, som naturlig vokser seg lange. Skal likevel unne meg en manikyr før bryllupet. Så vurderer jeg løsvipper også. Synes det kan være flott! Selv om jeg har ok vipper fra naturens side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...