AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg veier for og i mot, men har enda ikke prøvd. Positive og negative virkninger? Erfaringer eller meninger? Anonymous poster hash: 06095...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Del Skrevet 17. august 2014 Ingen merkbar effekt hos meg.Anonymous poster hash: 01f4b...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg veier for og i mot, men har enda ikke prøvd. Positive og negative virkninger? Erfaringer eller meninger? Anonymous poster hash: 06095...865 Ginseng kan gi kraftig hårvekst på uønskede steder både på kvinner og menn... Anonymous poster hash: 9e5fb...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Del Skrevet 17. august 2014 er du mann eller kvinne? tror ikke damer skal bruke for mye ginseng Anonymous poster hash: ef50e...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Del Skrevet 17. august 2014 Kvinne. Hårvekst? Anonymous poster hash: 06095...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Del Skrevet 17. august 2014 Nei, men jeg fikk enorm futt av rosenrot Anonymous poster hash: f42d2...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Del Skrevet 17. august 2014 Kvinne. Hårvekst? Anonymous poster hash: 06095...865 " Bivirkninger kvinner kan få av ginseng er uønsket hårvekst og flere mannlige hormoner. Altså kort fortalt, du vil etter en lang bruksperiode "bli mannlig" på en måte pga hårvekst og hormonene du får i deg av ginseng.." Innlegg 8 her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=269908 Anonymous poster hash: 9e5fb...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. august 2014 #8 Del Skrevet 17. august 2014 Hvit ginseng gir energi, rød ginseng gir energi og varme. Rosenrot skal ha samme virkning for kvinner, som ginseng har for menn. Om den faktisk gir mer energi, eller om den bare fjerner følelsen av å være sliten og uopplagt vet jeg ikke. Funker fett på meg, men jeg er mann. Når jeg tar rød ginseng om vinteren kan jeg kle meg lettere uten å fryse. Skal ikke tas om en bruker antikoagulerende medisin. Som med annen naturmedisin og naturlig kosttilskudd bør en ikke bruke det konstant, men ta noen måneders pause etter noen måneders bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Del Skrevet 17. august 2014 hva mener du med varme? Anonymous poster hash: ef50e...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #10 Del Skrevet 17. august 2014 " Bivirkninger kvinner kan få av ginseng er uønsket hårvekst og flere mannlige hormoner. Altså kort fortalt, du vil etter en lang bruksperiode "bli mannlig" på en måte pga hårvekst og hormonene du får i deg av ginseng.." Innlegg 8 her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=269908 Anonymous poster hash: 9e5fb...1c1 Takk Jeg tror jeg lar være jeg.....prøver friskluft i stedet :D Anonymous poster hash: 06095...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. august 2014 #11 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) hva mener du med varme? Anonymous poster hash: ef50e...2ae At der en normalt er kulsen og går og småfryser, så kjennes det godt og behagelig. Merker også, spesielt på dager som er litt varme at jeg kan begynne å rødme når jeg stopper og snakker med folk. Selv om det er helt hverdagslig kontakt, som aldri ville medført rødming ellers, og uten at jeg på noen måte er flau eller sjenert. Mosjon er jo minste felles multiplum. Ginseng gjør deg ikke i bedre form, men kan være drivkraften som gjør at du orker å sprette ut av sofaen og inn i joggeskoene. Kondisen ligger alltid i bunn, og jo bedre den er, desto mer energisk blir du. Endret 20. august 2014 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå