Gå til innhold

Når dama er eldst - unormalt? reaksjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24 år, og dater en som er 3 år yngre enn meg. Det er mange som reagerer på dette. Er dette virkelig så rart? At dama er eldst? Er 3 år så mye? jeg blir litt gal av hva alle sier.

Anonymous poster hash: f95d3...1d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo er nesten 5 år yngre enn meg. Ingen som har reagert på det.

Anonymous poster hash: 35e6a...315
Skrevet

Samboeren min er også noen år yngre. Ikke fått noen reaksjoner. :)

Skrevet

Hvis du tenker mye på det, legger du nok mer merke til det også.

Skrevet

hvem er det som reagerer? mange er veldig opphengte i alder

Anonymous poster hash: 95dd7...631
Skrevet

Samboeren min er to år yngre enn meg. Har ikke fått noen reaksjoner på det som jeg kan huske og tenker ikke over det selv heller. Det er igrunnen ikke ett tema.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Nei ikke rart i det hele tatt.

Skrevet

Tre år er da ingen ting når dere begge er voksne. Hvis dere får et varig forhold, vil alderforskjellen virke enda mindre etter verdt som dere blir eldre.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Med et unntak har jeg kun vært i forhold til menn som er yngre enn meg. 3 år er jo ingenting når begge er voksne, det kan ikke kalles aldersforskjell en gang.

Skrevet

Så lenge begge er over 20 tenker jeg ikke over i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar! Det har vært venner av oss begge som har reagert mest på det.. Mest mine som mener man bør finne seg noen som er eldre. Men jeg liker han veldig godt, så må bare prøve å ikke bry meg om det :)

Skrevet

Jeg har alltid vært sammen med yngre menn. Exen var 9 år yngre enn meg, og han jeg dater nå er 6 år yngre enn meg. Det viktigste er at man har det bra! Jeg møtte en på 35 i sommer og han var myyyye mer umoden enn han jeg dater nå for å si det sånn. Skjønner ikke hvorfor det har noe å si hvor gammel man er..

Anonymous poster hash: 65f0f...eb2
Skrevet

Jeg har alltid vært sammen med yngre menn. Exen var 9 år yngre enn meg, og han jeg dater nå er 6 år yngre enn meg. Det viktigste er at man har det bra! Jeg møtte en på 35 i sommer og han var myyyye mer umoden enn han jeg dater nå for å si det sånn. Skjønner ikke hvorfor det har noe å si hvor gammel man er.. Anonymous poster hash: 65f0f...eb2

Det samme sier jeg! Jeg er en umoden mann på 43, og har det mye kjekkere sammen med kvinner i begynnelsen av 20-åra, enn de på min egen alder.

Anonymous poster hash: 85a80...084

Gjest krokodillen
Skrevet

Det samme sier jeg! Jeg er en umoden mann på 43, og har det mye kjekkere sammen med kvinner i begynnelsen av 20-åra, enn de på min egen alder.Anonymous poster hash: 85a80...084

Hahaehe;)

Skrevet

Dere har helt rett. Alder skal ikke ha noe å si, og det er veldig individuelt med modenhet og slikt. Jeg blir bare lei når folk skal kommentere det, men jeg vil ikke la det ødelegge noe

Skrevet

Jeg er 24 år, og dater en som er 3 år yngre enn meg. Det er mange som reagerer på dette. Er dette virkelig så rart? At dama er eldst? Er 3 år så mye? jeg blir litt gal av hva alle sier.

Samboer er 10 år yngre enn meg har aldri fått en kommentar fra noen på det. Nei, det er ikke rart. Det rare er at dette er noe folk kommenterer eller er opptatt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...