AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Det var så lite respons inne på bryllupsforum så jeg forsøker her. Er det vanlig at man ved leie av lokale må betale hele summen med engang en avtale er gjort OG at ikke noe av beløpet er refunderbart?Anonymous poster hash: 6e4bb...93c
Hecubaa Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 (endret) Jeg vil tro at det vanlige er at man betaler et depositum og at dette ikke er refunderbart? Endret 17. august 2014 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Både og. Utleielokalet setter hvilke vilkår de selv ønsker. Det vanligste jeg kom over når jeg selv var på jakt etter lokale var 20-25 % forskudd som depositum, som var refunderbart frem til x antall måneder før selskapet minus et administrasjonsgebyr. Dog hadde jeg aldri gått for et lokale som krever hele leien på forhånd ved kontraktsinngåelse. Det kan jo være 1 og 2 år før selve selskapet skal være. Hadde vært veldig skeptisk til en slik avtale og styrt unna. Ofte er det firmaer som sliter med økonomien som har slike avtaler. Og går firmaet konkurs får du fint lite igjen. Anonymous poster hash: 47e99...570 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå