AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Nå har det seg sånn at jeg har fått ett veldig godt øye til en mann på jobben! Problemet mitt er bare at jeg blir fryktelig sjenert hver gang jeg møter på han....klarer ikke å snakke og klarer omtrent ikke å få øyekontakt med han... Til vanlig så er jeg ikke en sjenert person, så dette tyder jo på at jeg liker han. Hvordan skal man gjøre det? og hva skal man begynne med? Har også lang merke til at han ser veldig mye på meg og smiler :-) Tar imot alle forlag med stor TAKK! :-) Anonymous poster hash: 357b9...708
Dr_love Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Han liker deg... Bare si hei hvordan var helgen , fjas litt, tull litt osv.. Håper arbeidsgiveren din er en stor bedrift..... Blir fort veldig ubehagelig om det går dårlig. Er en grunn til at man sier don't dip your pen in the company ink
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Hvis ord ikke gjør jobben, spre bena dine!Anonymous poster hash: bc89d...d1c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Han liker deg... Bare si hei hvordan var helgen , fjas litt, tull litt osv.. Håper arbeidsgiveren din er en stor bedrift..... Blir fort veldig ubehagelig om det går dårlig. Er en grunn til at man sier don't dip your pen in the company ink Er ikke en sånn veldig stor bedrift nei, så det er jo litt dumt.... Anonymous poster hash: 357b9...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå