AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Lørdag for en uke siden var jeg på fest i hjembygda. Var på vors først med en gjeng venner og bekjente før. En fyr jeg var interessert i for en stund siden kom på vorset, og i løpet av kvelden førte det ene til det andre. Omtrent det eneste jeg husker fra festen er at vi satt å klina. Jeg visste ikke helt hva jeg følte om situasjonen i starten, men i løpet av uka har jeg skjønt at jeg nok fortsatt er interessert i han. Nå er bare spørsmålet om han er interessert i meg. Han sendte meg en melding på facebook mandagen etter, og vi snakka litt da og samtalen endte med at han sendte nattamelding med kyssefjes, og jeg svarte med det samme. Så hørte jeg ikke noe før en snap midt i uka, og en kort samtale på face nå på fredag som ebbet ut i ingenting og pinlig stillhet. Jeg er redd for å virke for klengete og pågående hvis jeg starter en samtale, og jeg vet heller ikke hvordan jeg skal starte en uten at det blir kleint. Han er så sjelden på face så jeg føler det blir så dumt å skrive hei når han ikke er pålogget. Tror jeg kunne ha takla situasjonen bedre hvis vi faktisk snakka face to face og ikke på facebook, men nå har han flytta vekk for å begynne på høyskole. Det er ikke så langt unna, men lagt nok til at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å treffe på han tilfeldig. Jeg vil vite om han liker meg, men jeg er redd for at jeg kanskje er forsen med å vise interesse. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 365f3...b49 Anonymous poster hash: 365f3...b49 Anonymous poster hash: 365f3...b49
94happy Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Hva med å prøve seg på snapchat? Sende med spørsmål eller lignende? :-) jeg er også interessert i en som er lite aktiv på facebook, meldinger igjen blir for "privat" eller påtrengende.
Gjest _LilleMy Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Snapchat? Vet det er mange som later som de sender fellessnaps til hele listen, men som egentlig bare sender til en
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Snapchat? Vet det er mange som later som de sender fellessnaps til hele listen, men som egentlig bare sender til en Har faktisk gjort dette et par ganger... Var det som førte til den korte samtalen nå på fredagAnonymous poster hash: 365f3...b49
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Hva med å prøve seg på snapchat? Sende med spørsmål eller lignende? :-) jeg er også interessert i en som er lite aktiv på facebook, meldinger igjen blir for "privat" eller påtrengende. Skjønner akkurat hva du mener. Er redd for å virke for innpåsliten, men vil likevel få han til å skjønne at jeg faktisk er interessert. Dessverre for meg er sosiale medier noe han virkelig ikke er særlig aktiv på Anonymous poster hash: 365f3...b49
94happy Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Skjønner akkurat hva du mener. Er redd for å virke for innpåsliten, men vil likevel få han til å skjønne at jeg faktisk er interessert. Dessverre for meg er sosiale medier noe han virkelig ikke er særlig aktiv på Anonymous poster hash: 365f3...b49 Da kan du evnt. sende en enkel melding, som "Hei, hvordan går det med deg? lyst til å være med å spille bowling?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå