Gå til innhold

Rotet det til...(luksusproblem?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan bli langt og rotete...

I Februar møtte jeg en mann som fort ble en god venn, la oss kalle ham Ole. Vi møttes litt hver dag pga jobb.

I Mai møtte jeg en annen mann som jeg følte tiltrekning til med èn gang, Per. Vi hadde en date etter en måneds tid, ting var veldig hyggelig og det ble litt kyssing. Vi hadde litt kontakt etter dette, på snap. Ikke møtt hverandre mer.

I Juli begynte jeg og Ole å holde på. Vi har møttes hver dag, hatt sex, og sovet sammen omtrent hver natt. Jeg har blitt veldig glad i ham, og vi har vært monogame siden starten (tror jeg ihvertfall!).

Nå har Per begynt å studere i samme by som meg! Igår var siste dagen av fadderuken, og vi møttes ute pga felles venner. Jeg ble altfor full, og det endte opp med at jeg rotet litt med Per. Jeg angret veldig, for jeg vet at jeg hadde blitt utrolig lei meg om Ole hadde gjort det samme bak min rygg med ei annen jente. Nå er allerede ryktene begynt å gå om meg og Per, folk har begynt å finne på historier om at de har sett oss rote og at vi hadde sex (noe som ikke stemmer!). Jeg har allerede snakket med Ole om dette, og forklart ham at jeg ikke hadde sex med Per, men at det gikk litt for langt og at jeg angrer veldig.

Begge har sagt det samme om oss - vil ikke ha noe forhold enda, men de er glade i meg og de vil gjerne fortsette å være med meg og se hva som skjer... Jeg vil ikke hoppe ut i noe forhold selv, men jeg vil gjerne se det an og kanskje ting kan lede dit.

Ole er ganske rolig og reservert, en veldig kjekk mann, og ganske voksen av seg. Per er litt mer lik meg, litt mer spontan, snakker om følelser, og er mer leken.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg må velge en av disse fantastiske mennene. Hvordan skal jeg klare det?? De er flotte på hver sin måte, og jeg har ikke hjerte til å føre noen av dem bak lyset...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare en utblåsning, og kanskje få litt råd. Noen som har vært i lignende situasjon? Vil ikke gjøre en forhastet beslutning, og vil gjerne bli bedre kjent med begge to før jeg gjør noe mer dumt.

Anonymous poster hash: dc1e0...a64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk deg situasjonen motsatt? Ville du likt å blitt "en av to"? Jeg tenker kanskje at du ikke er interessert nok i noen når du ikke klarer å velge? Jeg har aldri vært i den situasjonen selv, men jeg er trygghetssøkende og ville gått der det er tryggest.

• Liker 1
Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg har selv vært i en situasjon der jeg har måttet velge mellom to menn. Det viste seg at begge var feil valg, og jeg valgte ingen. Tror du bør gjøre det samme, selv om det gjerne er kjipt å være alene.

• Liker 1
Skrevet

Altså - siden ingen av de vil forplikte seg til deg, så gjør det jo hele situasjonen enda vanskeligere. Hadde enten Per eller Ole sagt at de var forelsket og ville satse, så hadde det kanskje vært tryggere å utelukke den andre. Skjønner godt at du er forvirret.

Men en start er jo uansett å avtale ekslusivitet med Ole. Siden dere har pratet om det du gjorde i fadderuken, så er dere kanskje der allerede eller? Blir litt forvirret...

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det virker jo som om at det er Ole du tiltrekkes mest av siden du har hatt sex med ham (flere ganger), mens da du "bare" rotet med Per begynte du å tenke på at du ville hatt det dårlig om Ole hadde gjort det mot deg. Jeg mener at du umiddelbart burde slå opp med Per.

Likevel er jeg også enig med_LilleMy. Det er ikke sikkert at Ole er riktig for deg heller siden han ikke ønsker å binde seg enda. Du kan velge å være alene. Eller du kan velge å "ta tiden til hjelp" når det gjelder Ole. Det kan jo alltids være godt å gjøre seg noen erfaringer, men da synes jeg du bør vurdere å sette en viss dato for deg selv. Når den datoen kommer bør du da vurdere for deg selv om du trives med å ha et slikt "pulevenn-forhold" med Ole, eller om du faktisk hadde hatt det bedre alene.

For all del; husk prevensjon.

Skrevet

Jeg hadde valgt Ole :)

Han virker hot ut.

Anonymous poster hash: 6e076...01c

Skrevet

Jeg hadde valgt Ole :)

Han virker hot ut.

Er det deg igjen? Man virker ikke ut.

Anonymous poster hash: ba261...7c4

• Liker 2
Skrevet

Dette kan bli langt og rotete...

I Februar møtte jeg en mann som fort ble en god venn, la oss kalle ham Ole. Vi møttes litt hver dag pga jobb.

I Mai møtte jeg en annen mann som jeg følte tiltrekning til med èn gang, Per. Vi hadde en date etter en måneds tid, ting var veldig hyggelig og det ble litt kyssing. Vi hadde litt kontakt etter dette, på snap. Ikke møtt hverandre mer.

I Juli begynte jeg og Ole å holde på. Vi har møttes hver dag, hatt sex, og sovet sammen omtrent hver natt. Jeg har blitt veldig glad i ham, og vi har vært monogame siden starten (tror jeg ihvertfall!).

Nå har Per begynt å studere i samme by som meg! Igår var siste dagen av fadderuken, og vi møttes ute pga felles venner. Jeg ble altfor full, og det endte opp med at jeg rotet litt med Per. Jeg angret veldig, for jeg vet at jeg hadde blitt utrolig lei meg om Ole hadde gjort det samme bak min rygg med ei annen jente. Nå er allerede ryktene begynt å gå om meg og Per, folk har begynt å finne på historier om at de har sett oss rote og at vi hadde sex (noe som ikke stemmer!). Jeg har allerede snakket med Ole om dette, og forklart ham at jeg ikke hadde sex med Per, men at det gikk litt for langt og at jeg angrer veldig.

Begge har sagt det samme om oss - vil ikke ha noe forhold enda, men de er glade i meg og de vil gjerne fortsette å være med meg og se hva som skjer... Jeg vil ikke hoppe ut i noe forhold selv, men jeg vil gjerne se det an og kanskje ting kan lede dit.

Ole er ganske rolig og reservert, en veldig kjekk mann, og ganske voksen av seg. Per er litt mer lik meg, litt mer spontan, snakker om følelser, og er mer leken.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, jeg må velge en av disse fantastiske mennene. Hvordan skal jeg klare det?? De er flotte på hver sin måte, og jeg har ikke hjerte til å føre noen av dem bak lyset...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare en utblåsning, og kanskje få litt råd. Noen som har vært i lignende situasjon? Vil ikke gjøre en forhastet beslutning, og vil gjerne bli bedre kjent med begge to før jeg gjør noe mer dumt.

Anonymous poster hash: dc1e0...a64

Forvirrede og hysteriske kvinnfolk som ikke vet sitt beste og bare må prøve alt og som attpåtil ikke evner å ta egne valg.

Gosh sier jeg bare.

Anonymous poster hash: 42d8a...705

• Liker 1
Skrevet

Forvirrede og hysteriske kvinnfolk som ikke vet sitt beste og bare må prøve alt og som attpåtil ikke evner å ta egne valg.

Gosh sier jeg bare.

Anonymous poster hash: 42d8a...705

Du trenger ikke være spydig. Hun spør om råd. Har du ikke noen å komme med, ikke kommenter.

Anonymous poster hash: 3def8...64e

Skrevet

Du trenger ikke være spydig. Hun spør om råd. Har du ikke noen å komme med, ikke kommenter. Anonymous poster hash: 3def8...64e

Jeg har ett råd. Og det er ikke spydig ment. Men helt ærlig og oppriktig.

Jeg tror ikke ts er klar for ett forhold. Hun bør først bli mer bevisst på hva hun er ute etter.

Anonymous poster hash: 2b39b...9d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad for at jeg er verken Ole eller Per, men nå som jeg tenker over det har jeg kjent en Per-Ole. Gudene måtte vite hvor fucked HAN er. Woha.

Skrevet

Er det deg igjen? Man virker ikke ut. Anonymous poster hash: ba261...7c4

Beskrivelse av personlighet kan faktisk gi en pekepinn:)

Er jo derfor man gjerne lager utfyllende informasjon på datingprofilene sine ;)

Min mann fant meg på nettet, og han mente jeg VIRKET jordnær ut. Noe som stemte godt med virkeligheten.

• Liker 1
Skrevet

Beskrivelse av personlighet kan faktisk gi en pekepinn:)

Er jo derfor man gjerne lager utfyllende informasjon på datingprofilene sine ;)

Min mann fant meg på nettet, og han mente jeg VIRKET jordnær ut. Noe som stemte godt med virkeligheten.

Sant det, men grammatisk sett er det ingenting som "virker hot ut", enten så "virker han som en hot fyr", eller så "ser han hot ut". Virker som/ser ut. Velg en! :)

Anonymous poster hash: 17949...585

• Liker 1
Gjest RamaLama
Skrevet

Hvis du skulle valgt en av dem ville jeg rådet deg til å velge den du er mest knyttet til, forelsket i og ikke kunne tenkt deg å vært foruten. Siden du ikke føler dette for noen av dem ville jeg rådet deg til å velge begge bort, selv om du da blir alene.

Skrevet

La Per og Ole kjempe det ut til døden (eller første som sier "nåde").

• Liker 1
Skrevet

Sant det, men grammatisk sett er det ingenting som "virker hot ut", enten så "virker han som en hot fyr", eller så "ser han hot ut". Virker som/ser ut. Velg en! :)Anonymous poster hash: 17949...585

Jeg tenner på personlighet, og om noen nevner visse personlighetstrekk så er jeg ikke i tvil om hvem som framstår som hot :)

Per som babler om følelser, tror jeg betyr trøbbel.

Hadde derfor valgt meg ut en mer maskulin mann som ikke er så komplisert nok til å henge seg borti meningsløse detaljer..

Og jess da. Mange vil nok ha et bilde for å bedømme om noen er hot eller ikke. Men for meg er personligheten en avgjørende faktor.

Men jeg tror Ole er veldig kjekk, noe TS også hevder.

Han framstår jo som kjekk i væremåten., ut ifra hennes beskrivelser.. =)

Vil råde TS til å satse på en voksen mann!

Hun vil aldri tenne på Per i lengden...

Gjest Heartbeat
Skrevet

Date begge to ei stund og se etterhvert hvordan det utvikler seg. Har selv vært i en slik situasjon.

Men begge bør jo selvsagt vite om den andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...