AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg er en mann i slutten av 20 årene. La meg begynne med det overfladiske, Jeg har høy utdannelse, god jobb, leilighet og drømme bil. Folk sier jeg ser bra ut og har draget på damene, '' du har det så enkelt du ! '' får jeg høre..... ( uff høres skikkelig klysete ut ) Men det er ikke sant..... Jeg ønsker meg en kjæreste som jeg kan ha en fremtid med, mange mener det må være en drøm å kunne være singel og kose seg med damer uten forpliktelser, for meg er det mer en kur for å glemme forrige kjæreste. Har hatt 2 lange forhold av ca 3,5 år og 3 svært korte ( type 2-3 mnd ) 1) Jeg opplever at jeg blir veldig forelsket og at jeg gjør mitt beste for at den andre part skal ha det bra, de blir svært glad i meg og syntes jeg er en super gutt..... men de to siste gangene ( både fra langvarig og kortvarig forhold ) har jeg fått samme greia '' jeg føler meg ikke forelsket '' // jeg vet ikke om jeg har de riktige kjæreste følelsene... Er det sånn at jeg blir for forutsigbar ? blir jeg kjedelig ? ingen motstand ? Det er utrolig vor gira noen blir hvis du er en kald drittsekk, men det er ikke slik jeg ønsker å være Jeg faller typisk for den søte blonde jenta som er litt introvert, litt uskyldig / stille liker å trene og er typisk selvstendig og travel jente.... Av en eller annen grunn har alle jeg møter over en lengre periode det man kan kalle '' issus '' noen verre enn andre. ( høres ut som en unnskyldning ,) ) Type '' snill pike, sykelig streng med seg selv, perfeksjonister, svært selvstendige, dårlig på å uttrykke følelser. 2) Tiltrekker jeg meg disse av en grunn ? Er veldig utadvendt person med følelser som lett tar ting fort fremmover... 3) Må man være coool i følelsene og sørge for å ikke være for på ? selv når man er sammen med noen ? Anonymous poster hash: 91228...437 Anonymous poster hash: 91228...437
kaktusfruen Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg er en mann i slutten av 20 årene. La meg begynne med det overfladiske, Jeg har høy utdannelse, god jobb, leilighet og drømme bil. Folk sier jeg ser bra ut og har draget på damene, '' du har det så enkelt du ! '' får jeg høre..... ( uff høres skikkelig klysete ut ) Men det er ikke sant..... Jeg ønsker meg en kjæreste som jeg kan ha en fremtid med, mange mener det må være en drøm å kunne være singel og kose seg med damer uten forpliktelser, for meg er det mer en kur for å glemme forrige kjæreste. Har hatt 2 lange forhold av ca 3,5 år og 3 svært korte ( type 2-3 mnd ) 1) Jeg opplever at jeg blir veldig forelsket og at jeg gjør mitt beste for at den andre part skal ha det bra, de blir svært glad i meg og syntes jeg er en super gutt..... men de to siste gangene ( både fra langvarig og kortvarig forhold ) har jeg fått samme greia '' jeg føler meg ikke forelsket '' // jeg vet ikke om jeg har de riktige kjæreste følelsene... Er det sånn at jeg blir for forutsigbar ? blir jeg kjedelig ? ingen motstand ? Det er utrolig vor gira noen blir hvis du er en kald drittsekk, men det er ikke slik jeg ønsker å være Jeg faller typisk for den søte blonde jenta som er litt introvert, litt uskyldig / stille liker å trene og er typisk selvstendig og travel jente.... Av en eller annen grunn har alle jeg møter over en lengre periode det man kan kalle '' issus '' noen verre enn andre. ( høres ut som en unnskyldning ,) ) Type '' snill pike, sykelig streng med seg selv, perfeksjonister, svært selvstendige, dårlig på å uttrykke følelser. 2) Tiltrekker jeg meg disse av en grunn ? Er veldig utadvendt person med følelser som lett tar ting fort fremmover... 3) Må man være coool i følelsene og sørge for å ikke være for på ? selv når man er sammen med noen ? Anonymous poster hash: 91228...437 Anonymous poster hash: 91228...437 Du høres jo ut som drømmemannen du da Selv er jeg en av de litt uskyldige, blonde, treningsglade, selvstendige og travle jentene med svært høye krav til seg selv.. Er i tillegg litt sjenert, så det er ikke lett å komme innpå meg følelsesmessig... Hadde jeg møtt en jeg var interessert i hadde jeg imidlertid blitt utrolig glad for at han viser at han er glad i meg, er jo ikke noe annet jeg vil!! Det betyr absolutt ikke at du er en kjedelig fyr, og det er virkelig altfor mange drittsekker der ute. Vær så snill å ikke bli en av dem! Er kun en gang jeg har blitt skremt av altfor snille gutter, og det var en som la ut om hvor fantastisk jeg var før han i det hele tatt kjente meg noe særlig.. Da ble jeg skremt , tross at gutten var svært kjekk og folk sa han var en veldig snill fyr. Et lite tips er å vise at du synes jenta er spesiell uten å overdrive, men det vet du helt sikkert veldig godt Det er nok ikke en grunn til at du tiltrekker deg slike jenter, men du har tydeligvis en type jente du gjerne faller for. Hvor i landet holder du til egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå