Gå til innhold

Hvilken type vintersko/høststøvletter liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å gå til innkjøp av nye høst/vår-støvletter og vintersko. Har sjekket ut litt på ebay, og ser mye fint der. Men jeg vet ikke helt hva som er inn og hva som er praktisk + pent. Trenger litt inspirasjon :)

Link gjerne til bilde eller butikker :)

Anonymous poster hash: 82d39...1dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper bare kvalitet min favoritt er Ecco. Masse fint og nytt i butikken på Lørdag.

Anonymous poster hash: 51d60...388

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg kjøpte er par Ugg Grandle i fjor, er kjempefornøyd med de og skal bruke de i år også :)

Skrevet

Mine yndlingssko er mine chelseaboots fra Loake. Veldig praktiske fordi de har en stødig gummisåle. Ellers liker jeg høye skinnstøvletter og har to par brune og et par sorte :) Ønsker meg kanskje også et par til chelseaboots fra samme merket, bare i semsket lær pluss et par skoletter med litt hæl, selv om ikke det er veldig praktisk.

Skrevet

Mine yndlingssko er mine chelseaboots fra Loake. Veldig praktiske fordi de har en stødig gummisåle. Ellers liker jeg høye skinnstøvletter og har to par brune og et par sorte :) Ønsker meg kanskje også et par til chelseaboots fra samme merket, bare i semsket lær pluss et par skoletter med litt hæl, selv om ikke det er veldig praktisk.

Har prøvd de fra Loake, og vurderer dem, men syntes du de er tunge å gå med? Når jeg sammenlikner med andre sko, syntes jeg de er fryktelig tunge.

Skrevet

Har prøvd de fra Loake, og vurderer dem, men syntes du de er tunge å gå med? Når jeg sammenlikner med andre sko, syntes jeg de er fryktelig tunge.

Nei, det har jeg aldri tenkt på :P Synes tvert imot de føles som tøfler på foten, altså veldig behagelige med andre ord :)

Skrevet

Nei, det har jeg aldri tenkt på :P Synes tvert imot de føles som tøfler på foten, altså veldig behagelige med andre ord :)

Så bra, tror det blir et par på meg denne høsten :D

Skrevet

Så bra, tror det blir et par på meg denne høsten :D

Du kommer ikke til å angre ;) Har Chatterly i brun, men er nesten sikker på at jeg skal kjøpe samme modell i semsket aubergine.

• Liker 1
Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg kjøpte meg et par biker boots fra Steve Madden, elsker de! Er nok mitt favorittmerke i sko :) Synd det ikke finnes i Norge.. men mulig å handle på nettet tror jeg.

Skrevet (endret)
Selv sett på alle disse unntatt de nest siste.

Kunne fint hatt alle de andre selv og har noe liknende, men behøver snart er nytt par. :)

Endret av Pheel
Skrevet

Du kommer ikke til å angre ;) Har Chatterly i brun, men er nesten sikker på at jeg skal kjøpe samme modell i semsket aubergine.

Ser ikke den farven på nettsiden deres, hvor får man kjøpt den?

Anonymous poster hash: b7271...387

Skrevet

Ser ikke den farven på nettsiden deres, hvor får man kjøpt den? Anonymous poster hash: b7271...387

Footway.com

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...