AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Er det noen som gjør dette og som kan anbefale noen produkter? Takk! Anonymous poster hash: ddce3...399
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Jeg gjør det når jeg føler for det, og hvis jeg har god tid. Da bruker jeg som regel The Balm Bahama mama bronzer som er en matt bronzer uten skimmer. Bruker en kost med tett bust fra Makeupmekka som jeg dypper lett i bronzeren, så suger jeg kinnene sammen og duser godt ut fra ørene og nedover like under kinnbena, i tinningen på hver side, litt på nesen og litt på kjevebena. Trekkene blir mer markerte og syns at ansiktet mitt ikke blir like "rundt" som ellers. Anonymous poster hash: 6e75c...87f
Prestekragen Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Bruker harmony fra Mac, og hvilken som helst kost egentlig. Liker best blush kosten fra real techniques
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Bruker foundation i stick form i to forskkjellige farger, en 3 trinn for mørk og en annen 3 trinn for lys.
Heaux Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Jeg bruker Anastasia Contour Kit, men det er ikke et nødvendig produkt å ha til basic konturering. The Balm Bahama Mama bronzer og Too Faced Chocolate Bronzer er kjempegode. Sats på et matt solpudder.
Puny Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Bruker L'oreal glam bronser ( uten shimmer) og en highlighter fra MAC jeg ikke husker navnet på. Elsker å skyggelegge og highlighte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå