Organic Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hei! Ser det ikke er en eneste butikk i Oslo vest/øst/sentrum som selger Daniel Wellington-klokker. På DW's hjemmeside står det enkelte butikker oppført, men på deres respektive hjemmesider står det at de har alle andre merker, men ikke DW. Hvor kan man da få tak i det?
Organic Skrevet 17. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2014 En klokke har samme pris cirka uavhengig av salgssted?
Organic Skrevet 17. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2014 http://www.danielwellington.com/us/classic-Sheffield Blir at den er gull-farget et problem i forhold til at andre kan tenke at den er ''bestefar''-aktig? http://www.thune.no/produkter/daniel-wellington-10 Denne har liksom bare èn farge ved seg. Hvem er best?
skyflakes Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Høyer selger de. Koster det samme overalt:)
Gjest Badabing Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 (endret) http://www.danielwellington.com/us/classic-Sheffield Blir at den er gull-farget et problem i forhold til at andre kan tenke at den er ''bestefar''-aktig? http://www.thune.no/produkter/daniel-wellington-10 Denne har liksom bare èn farge ved seg. Hvem er best? Jeg tenker ikke at den er bestefaraktig, og har en klokke med gulldetaljer selv. Synes klokken er veldig fin. Men den passer jo kanskje til mer og er mer tidløs om du velger den i sølv. Hvis du ikke har noen andre klokker fra før pg at dette skal være en "investering", ville jeg kanskje sett etter en klokke med safirglass. Endret 18. august 2014 av Badabing
Organic Skrevet 18. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2014 Er utrolig vanskelig å velge, for valget står mellom Gull eller Sølv. Gull: Fordeler - Eksklusiv. Ulemper - Bestefar-aktig og ''Bling''-ete (?). Sølv: Fordeler - Klokken i seg selv er allerede klassisk, å velge sølv gjør balansen til tidløs mer tydelig. Ulemper - Det blir liksom bare èn farge (sort/sølv fremfor sort/gull). Prøvde å ta en avstemning blant venner, og selv om det heller gradvis over mot sølv-farget, er ikke alle klar over at dette IKKE er en Gull-Rolex, og en som først stemte på sølv, så gull-versjonen, og mente at med så tynn kant betydde det plutselig ingen forskjell. Dette er en klokke jeg skal ha en stund, tenker jeg.
Gjest _LilleMy Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Jeg likte den med gull best, synes den var finest, men det er jo min smak. Synes ikke den var bestefaraktig heller. Det er jo du som skal ha den, så du må nesten gå for den du liker best.
Organic Skrevet 18. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2014 Bryr meg om hva jeg kommuniserer gjennom å bruke enten eller. Er rosè-gullet som blir tatt i bruk her slitesterkt?
Organic Skrevet 18. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2014 Leser den blir ansett som en billig, falsk, parfyme-klokke. Altså at det er som om pris gjenspeiler faktisk verdi. At den er falsk fordi den ikke er dyr, og fordi den er en; Parfyme-klokke = altså som D&G og Armani. Men sannheten er jo at ved søk på Armani og D&G, kommer mye rart opp, men søker en på Daniel Wellington-klokke, kommer bare klokker opp.
Organic Skrevet 19. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2014 Verken Thune Egertorget eller Thune Aker Brygge selger Daniel Wellington... Det var den drømmen som røk...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Verken Thune Egertorget eller Thune Aker Brygge selger Daniel Wellington... Det var den drømmen som røk... Pineapple i Askim får visst inn nå i disse dager i følge bloggen deres. Anonymous poster hash: 07db8...c4e
Organic Skrevet 19. august 2014 Forfatter #15 Skrevet 19. august 2014 Ser Thune på Sandvika Storsenter selger de. Strålende... bare en time å dra dit, da...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #17 Skrevet 19. august 2014 De selges jo på høyer?? Miinto? overalt? Anonymous poster hash: e3a8c...87e
Organic Skrevet 19. august 2014 Forfatter #18 Skrevet 19. august 2014 Ikke Høyer på Egertorget. Står de selges på Ricco-et-eller-annet på Byporten. Samt et sted som kalles Kiman Man på Karl Johan, men tviler, de selger jo klær. Urmaker Christensen i Stortingsgaten står det på DW-s hjemmesider at har de, men ikke på Urmaker Christensen hjemmeside selv. Ergo er det MULIGHET for at 3 steder selger. Det eneste bankerse måtte jo være å dra helt til Sandvika.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 http://www.danielwellington.com/no/storelocator Bare her er det 13 utsalgssteder i Oslo. Høyer Storo selger dem. Anonymous poster hash: e3a8c...87e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #20 Skrevet 19. august 2014 DW selger kun klokker og tilbehør. Armani og D&G er jo store merkevarer med bredt sortiment. Derfor får du forskjellige resultater på Google. Hvordan vil det gå når du skal gjøre større innkjøp, TS? Du virker så ubesluttsom som det går an å bli. Anonymous poster hash: 5377c...e8c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå