AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg har nå vært sammen med kjæresten i snart 2 år, vi er samboere og har to katter sammen. Han er 35, jeg er 27. I det siste har det vært dårlig stemning mellom oss. Han sier til meg at han absolutt vil ha meg her og at han skal slutte å dra ut på byen så ofte. Dette har vært et problem da han ofte kommer i snakk med veldig unge jenter og jeg oppfatter det som flørting, han sier han også bruker det som en sosial arena for å finne nye venner. Uansett, han sier til meg at han vil slutte å dra ut på byen hver eneste helg og at han er ferdig med det, at det ikke gir han så mye nå som han har blitt eldre. Men til venner sier han at han bare har lagt det på hylla for en stund bare for å få fred hjemme og for å slippe mas. Hvordan forholde seg til dette? Hvordan kan dette tolkes? Er festlivet en så stor del av han og den han er at han aldri vil klare å gi slipp på dette? Føler meg dårlig også fordi jeg ikke liker at han drar ut hver eneste helg, føler meg dum som reagerer på dette. Samtidig føler jeg at jeg ikke lenger helt kan stole på det han sier, at han mener det, fordi han sier noe annet til sine venner. Hvordan hadde dere reagert og eventuelt tatt dette opp? Hjelp!! :/ Anonymous poster hash: 74ded...0aa
Lady Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Tror det kan tolkes som at han dessverre lyver til deg, for å få fred :/ Ville tatt det opp med han, og spurt om han ikke er klar for å slå seg til ro enda. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Tror det kan tolkes som at han dessverre lyver til deg, for å få fred :/ Ville tatt det opp med han, og spurt om han ikke er klar for å slå seg til ro enda. Men hvordan kan jeg ta opp dette når jeg egentlig ikke skal vite hva han har sagt til vennene sine? Tenker det samme jeg også. Det er jo ett tegn på at det faktisk er veldig viktig for han. Anonymous poster hash: 74ded...0aa
Gjest Genic Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Det er vel større sjanse for at han lyver til kompisene for ikke å framstå som en tøffel. Det er hva han gjør, ikke hva han sier, som teller.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Det er vel større sjanse for at han lyver til kompisene for ikke å framstå som en tøffel. Det er hva han gjør, ikke hva han sier, som teller. Men han har sagt det til venner som er jenter også ikke bare til kompisene. Føler meg ført bak lyset/latterliggjort på en måte. Anonymous poster hash: 74ded...0aa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 35 år og fortsatt interessert i å dra på byen hver helg for å snakke med unge jenter? Nei takk Anonymous poster hash: 5beac...39c 5
Lady Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Men hvordan kan jeg ta opp dette når jeg egentlig ikke skal vite hva han har sagt til vennene sine? Tenker det samme jeg også. Det er jo ett tegn på at det faktisk er veldig viktig for han.Anonymous poster hash: 74ded...0aa Fortell at vennene deres fortalte deg hv han har sagt? :-)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Fortell at vennene deres fortalte deg hv han har sagt? :-) Kjenner ikke vennene hans på den måten at det faller seg naturlig. Uff, kjedelig situasjon. Vet noe, men kan ikke si noe heller så blir bare sittende å tenke Anonymous poster hash: 74ded...0aa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 du må ta utgangspunkt i deg selv og dine følelser, er dette noe DU kan leve med i lengden? Det er ikke noe feil å ønske seg en kjæreste som ikke er på byen hver helg. Reagerer spesielt på det du sier med at han får kontakt med unge jenter, at han knytter sosiale kontakter- er dette jenter han skal være venn med etterpå? her er det mye som skurrer. Anonymous poster hash: 5beac...39c
Lady Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Kjenner ikke vennene hans på den måten at det faller seg naturlig. Uff, kjedelig situasjon. Vet noe, men kan ikke si noe heller så blir bare sittende å tenke Anonymous poster hash: 74ded...0aa Da er det jo isåfall de som har fortalt deg det, selvom det ikke faller seg naturlig? Tror heller jeg hadde fortalt det, istedenfor å la det plage med:-)
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Da er det jo isåfall de som har fortalt deg det, selvom det ikke faller seg naturlig? Tror heller jeg hadde fortalt det, istedenfor å la det plage med:-) Det er jo sant Hater den følelsen av at man ikke kan tro på det en annen sier. Påvirker jo tillitten. Anonymous poster hash: 74ded...0aa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 du må ta utgangspunkt i deg selv og dine følelser, er dette noe DU kan leve med i lengden? Det er ikke noe feil å ønske seg en kjæreste som ikke er på byen hver helg. Reagerer spesielt på det du sier med at han får kontakt med unge jenter, at han knytter sosiale kontakter- er dette jenter han skal være venn med etterpå? her er det mye som skurrer. Anonymous poster hash: 5beac...39c Er det jeg også sliter med. At han bruker de jentene for å få sosial stimuli og ser på det som en måte å få nye venner på. Føler det blir dumt å nekte han å dra på byen også da han ser på dette som en hobby og det er en så stor del av livet hans. Så vet ikke hvordan jeg skal ta opp det jeg hørte han sa til venninna si uten at det virker som om jeg snoker? Anonymous poster hash: 74ded...0aa
Lady Skrevet 17. august 2014 #13 Skrevet 17. august 2014 Det er jo sant Hater den følelsen av at man ikke kan tro på det en annen sier. Påvirker jo tillitten. Anonymous poster hash: 74ded...0aa Ja, det er jo han det blir flaut for, ikke deg! Ta det opp med han
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 ok, så han er altså venn med en haug unge jenter han har møtt på byen? Anonymous poster hash: 5beac...39c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #15 Skrevet 17. august 2014 ok, så han er altså venn med en haug unge jenter han har møtt på byen? Anonymous poster hash: 5beac...39c Det er det han bruker som grunn, at det er sosialt. Men er sjelden har blir venner med det, men har hendt tidligere er derfor han bruker det som grunn. Anonymous poster hash: 74ded...0aa
Kolibrii Skrevet 17. august 2014 #16 Skrevet 17. august 2014 Hmm.. Jeg er 22 og syntes det å dra på byen bare blir kjedeligere og kjedeligere. Drikker han mye når han er ute eller er han ute for å faktisk være sosial og finne seg venner? Syntes det høres litt rart ut å være 35 og fortsatt ikke klarer å legge fra seg pratylivet, men like rart at han da har venner og kjæreste og likevel jakter på fler.. Noe skurrer spør du meg
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 Hmm.. Jeg er 22 og syntes det å dra på byen bare blir kjedeligere og kjedeligere. Drikker han mye når han er ute eller er han ute for å faktisk være sosial og finne seg venner? Syntes det høres litt rart ut å være 35 og fortsatt ikke klarer å legge fra seg pratylivet, men like rart at han da har venner og kjæreste og likevel jakter på fler.. Noe skurrer spør du meg Er enig med det du sier, skurrer veldig hos meg også så begynner egentlig å lure på om dette forholdet er liv laga eller ikke. Han drikker lite, er bare for å være sosial og for å treffe nye mennesker. Han sier han er oversosial og at det er derfor han har behov for det. Anonymous poster hash: 74ded...0aa
Kolibrii Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Er enig med det du sier, skurrer veldig hos meg også så begynner egentlig å lure på om dette forholdet er liv laga eller ikke. Han drikker lite, er bare for å være sosial og for å treffe nye mennesker. Han sier han er oversosial og at det er derfor han har behov for det. Anonymous poster hash: 74ded...0aa Vel.. Oversosial kan tenkes, det er faktisk jeg også, men vil mene man får mye mer ut av å finne på ting med venner enn å dra på byen å prate med drita mennesker. Er han noe spesielt voksen på andre områder? For du er jo en del år yngre enn han, men virker mer voksen.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Vel.. Oversosial kan tenkes, det er faktisk jeg også, men vil mene man får mye mer ut av å finne på ting med venner enn å dra på byen å prate med drita mennesker. Er han noe spesielt voksen på andre områder? For du er jo en del år yngre enn han, men virker mer voksen. Det er sant. Det han bruker som unnskyldning da er at vennene er så opptatt og ikke har tid. Han er ganske voksen på andre områder, har god kontroll på jobb og økonomi. Men er mye som sitter litt langt inne å gi slipp på i forholdet. Litt sånn vil styre og leve livet mitt slik jeg selv vil type. Anonymous poster hash: 74ded...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå