AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Har hatt noen vanskelige måneder, føler meg psykisk sliten.. Skulle vært blant folk. Men føler meg som dårlig selskap.. Negativ, sliten, stressa, blir fort irritert på enkelte folk (selv om ikke de har gjort noe galt).. Har ikke noe gøy eller positivt å si... Føler både for å bare være hjemme alene, prøve å finne tilbake til meg selv igjen. Og for å være blant andre, tenke på andre ting, men også snakke med noen om det som ikke er så greit... Anonymous poster hash: 64180...0fb
Kolibrii Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Har vært igjennom en slik periode jeg også. Utrolig tungt! Det kan hjelpe å bare starte litt smått å bygge seg opp. Få nok søvn, men ikke sov for mye heller! Prat i tlf om du ikke orker å møte noen, så er du litt sosial i hvert fall. Jobber du? Skole?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Jeg blir ikke trøtt før sent på natta/tidlig morgen. Vanskelig å stå opp også... Prøver å være litt aktiv, kjenner det er godt å bevege seg i frisk luft. Samtidig som jeg må begrense det litt, for blir veldig fort fysisk sliten. Og utmattet psykisk... Sover i 6-8 timer, men føler meg ikke uthvilt når jeg våkner. Det gjør jeg ikke selv når døgnrytmen er normal.. Men prøver å få den på plass igjen. Ser etter jobb. Er utdannet innen noe som krever mye kontakt med andre folk, at jeg er opplagt, blid osv. Føler meg som en zombie, så vet ikke helt hvor jeg burde jobbe akkurat nå. Må helt klart ha noe å gjøre om dagene, men kan ikke ha masse kontakt med folk ennå. Føler meg ustabil, begynner lett å gråte osv. Har lyst til å invitere til lunsj eller noe, men vet ikke hva jeg lage, det må ryddes, vaskes osv.. og så tenker jeg bare at jeg ikke orker. Og så er det litt sånn at jeg alltid er den som kontakter folk først (og det er ikke særlig ofte fordet). Vet ikke helt hvorfor det er sånn, for jeg er ikke klagete og sytete om problemene mine blant folk. Men føler ikke at jeg får til å gi så mye av meg selv heller, når jeg har det sånn her. Anonymous poster hash: 64180...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå