AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg vil fortsatt ha kontakt med dem på facebook, så jeg sier takk gud for "unsubscribe" taben facebook kommer med. Fortsatt venn, men slipper å høre alt pisset om det perfekte livet deres, perfekte mannen hennes, perfekte maten hennes. blaaaaghhhh. Anonymous poster hash: bf3fd...541
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Ok. Eller kanskje, logg deg av. Anonymous poster hash: 67d9e...2df
Gjest chisandra Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Jeg vil fortsatt ha kontakt med dem på facebook, så jeg sier takk gud for "unsubscribe" taben facebook kommer med. Fortsatt venn, men slipper å høre alt pisset om det perfekte livet deres, perfekte mannen hennes, perfekte maten hennes. blaaaaghhhh. Anonymous poster hash: bf3fd...541 Jeg har 3 slike på vennelisten min, og kjenner virkeligheten til to av disse. Der er det mye kaos og vondt, og jeg tenker at der inne har de et sted de selv har kontroll, kan bli sett opp til, misunt osv. Utrolig hva slags liv man kan vise frem på nett hvis man vil.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 "unscribe" - tidenes beste oppfinnelse <3 Hvor finner man den knappen? Jeg har leitet litt tidligere, men fant den ikke. Anonymous poster hash: db247...cdc
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hvor finner man den knappen? Jeg har leitet litt tidligere, men fant den ikke.Anonymous poster hash: db247...cdc Gå inn på profilen, trykk på der det står "venner" og hak av for unfollow.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå