Gå til innhold

Er det naturlig å ha kjærlighetssorg etter å ha datet en stund og bli dumpet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det naturlig å kunne ha kjærlighetssorg etter å ha datet en stund og blitt dumpet? Har dere vært knust av kjærlighetssorg på denne måten?

Prøver å takle den så godt jeg kan. Hva tenker dere når dere blir dumpet? og hva gjør dere med det? Hvordan reagerer dere?

Anonymous poster hash: 84ad0...408
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig unormalt

Anonymous poster hash: 0107e...f06

Skrevet

Hva skjedde? Ja.. :/

Anonymous poster hash: 3f9db...b0d
Skrevet

Det kommer vel helt an på hvilke følelser du hadde for han, og hva dere opplevde sammen.

Skrevet

Been there -done that. Vondt. Og frustrerende. I mitt tilfelle ble vi liksom aldri helt kjent heller, men hadde veldig god kjemi en stund. Er liksom litt enklere å bli dumpet av en man kjenner og som kjenner en, da har en liksom en grunnlag.

Anonymous poster hash: b5518...747
Skrevet

Er det han med magesjuken?

Anonymous poster hash: c69bb...af3
  • Liker 1
Skrevet

Ja, det er normalt. Det er høyst individuelt hvordan mang reagerer på avvisning også i en datefase.

Anonymous poster hash: 48a31...581
Skrevet

Tviler på at det laget statistikk på slikt, men vanlig eller uvalig; du har kjærlighetssorg, og det er en følelse du må erkjenne.

Jeg har fortsatt kjærlighetssorg etter 1 år og 3 mnd. Vi datet i 1 mnd., men han var "the one that got away".

Anonymous poster hash: 9fd05...e03
Gjest Tassen10
Skrevet

Har hatt mer kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av en date jeg bare har truffet en gang, enn etter ett halvannet år langt forhold.

Men litt vanskelig å sammenligne også. Kjærlighetssorg på to forskjellige måter egentlig.

Ene var sorg over å ikke vite, og det å ha en følelse av at jeg blei dumpa før jeg fikk vist hvem jeg var. Og hun virket jo så perfekt (jeg hadde jo ikke kjent henne lenge nok til å se de dårlige sidene)

Etter det lange forholdet var det mer en sorg over å måtte starte på nytt.

Skrevet

Er det noen man ikke har truffet så lenge kan det også være sorgen over det som kunne vært, tenker jeg (og har selv vært der).

• Liker 1
Skrevet

Er det noen man ikke har truffet så lenge kan det også være sorgen over det som kunne vært, tenker jeg (og har selv vært der).

Det tror jeg også. Sorgen kan også være blandet med tap av selvtillit, litt skam av å ikke få til det som "alle andre" får til osv. Sikkert sammensatt.

Anonymous poster hash: 48a31...581

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor dumpa han deg???

Anonymous poster hash: 51c05...7c9
Skrevet

Jeg har det når jeg har datet mannen i mer enn en mnd. Er noe med de forventningene man hadde og hva som ikke ble. Og det å måtte lete igjen.

Anonymous poster hash: 15c18...424

Skrevet

Har hatt mer kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av en date jeg bare har truffet en gang, enn etter ett halvannet år langt forhold.

Men litt vanskelig å sammenligne også. Kjærlighetssorg på to forskjellige måter egentlig.

Ene var sorg over å ikke vite, og det å ha en følelse av at jeg blei dumpa før jeg fikk vist hvem jeg var. Og hun virket jo så perfekt (jeg hadde jo ikke kjent henne lenge nok til å se de dårlige sidene)

Etter det lange forholdet var det mer en sorg over å måtte starte på nytt.

Enig, veldig spesielt når man ikke engang rekker å vise hvem man er.

Anonymous poster hash: b5518...747

Skrevet

Hvorfor dumpa han deg???

Anonymous poster hash: 51c05...7c9

trådstarter: han har ikke dumpet meg. Han sier fortsatt at han vil gå tur med meg, men nå er det meg som trekker meg litt unna, for jeg tolker alt som en avvisning og blir stresset av å date.... Jeg passer ikke til dating ;). jeg frykter at han vil dumpe meg... og siden jeg har en sånn frykt så bør jeg vel bare trekke meg unna. Jeg bør takle det bedre enn jeg gjør.

Skrevet

trådstarter: han har ikke dumpet meg. Han sier fortsatt at han vil gå tur med meg, men nå er det meg som trekker meg litt unna, for jeg tolker alt som en avvisning og blir stresset av å date.... Jeg passer ikke til dating ;). jeg frykter at han vil dumpe meg... og siden jeg har en sånn frykt så bør jeg vel bare trekke meg unna. Jeg bør takle det bedre enn jeg gjør.

Oj, du takler jo det her verre enn meg. Jeg har et kontrollbehov som er ganske ille, men ikke SÅ ille. Det er synd at du bruker så mye tid på å analysere etc, det er ikke bra. Har du dårlig selvfølelse eller noe? Vil anbefale psykolog, jeg har gått til det selv pga relasjonsproblemene mine. Nå dater jeg faktisk en bra fyr, men jeg klarer å la vær å bombe han med meldinger og mistror ikke alt han gjør. Det hadde vært slitsomt for oss begge.

Anonymous poster hash: ad8b5...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...