AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Heihei. Har vært med en ung mann i noen måneder nå, og har det bra med han. Han er den første gutten jeg har blitt såppass glad i, eller i det hele tatt. En veldig rederlig og god type. Men.. har møtt noen av vennenne hans, og jeg liker de seriøst ikke, et par av de. Han ene skryter av seg selv, og ser litt ned på andre, men samtidig på en sarkastisk og frekk måte. Han andre er så sinnsykt barnslig og tuller om alt mulig osv. orker ikke gå inn på detaljer, men de er liksom "Vi er 1 million liksom.. $$$$$" De er gode venner, så kommer til å møte på dem støtt og stadig. Må nevne at de er fra Asker, har det noe med saken å gjøre? Har ikke lyst til å ta det opp med gutten min heller akkurat ettersom de er gode venner. Vi er 19,20,21 Anonymous poster hash: 5e9c0...757
laus Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 De er jo hans venner. Jeg kjenner til en lignende situasjon, kjæresten til en av mine nære venninner takler ikke hennes bestevenninne - men han oppfører seg og later som ingen ting når han treffer henne, og de dagene han ikke orker å møte henne finner han et påskudd for å slippe. For som han sier, det at han sliter med å lære seg å like henne, skal ikke være kjærestens problem da hun setter pris på vennskapet. Hun er forøvrig klar over situasjonen, og hun setter pris på at han løser det slik han gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Trenger du å like dem, da?Anonymous poster hash: 238a4...b63
Gjest Haaploes Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Du biter tennene sammen, og unngår dem når du kan. La "gutten din" ha kompistid med kompisene og kjærestetid med deg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 "Må nevne at de er fra Asker, har det noe med saken å gjøre?" lol lol Anonymous poster hash: 45d47...434
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Du biter tennene sammen, og unngår dem når du kan. La "gutten din" ha kompistid med kompisene og kjærestetid med deg. Ja, selvsagt. men når han har insistert på at jeg skal være med, så... Anonymous poster hash: 5e9c0...757
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 "Må nevne at de er fra Asker, har det noe med saken å gjøre?" lol lol Anonymous poster hash: 45d47...434 90% av alle fra Asker er rasshøl, bare så det er sagt... Anonymous poster hash: 437f5...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå