Gå til innhold

Hva tenker dere kvinner om menn som elsker dere utrolig mye? Og gjerne på Facebook? =)

Anbefalte innlegg

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Noen av mine Facebook-venninner har fått seg mild sagt hengivne kjærester i løpet av sommeren som dyrker de med bunnløse kjærlighetserklæringer i all offentlighet.

Hankjønnene skriver i vendinger som:

"Følte seg elsket"

"Elsker deg så utrolig mye pusen min"

"Elsker deg uendelig mye jenta mi"

"Verdens beste jente"

"Føler meg velsignet. Utrolig heldig som har deg."

Bla, bla, bla.

Enkelte plasser er det gjerne to eller tre erklæringer på rad. Det jeg har lagt merke til er at ingen av mine venninner liker eller kommenterer disse erklæringene?

Synes de rett og slett dette blir for mye? Virker det litt ynkelig? Eller er det slik menn skal være?

Jeg har ingen problemer med å uttrykke og sette pris på menneskene i livet mitt, enten det er venner, familie eller en kjæreste, men det kunne aldri falt meg inn å oppføre meg slik. Ikke en gang på en privat tekstmelding.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altfor mye for meg. Skriver aldri slikt selv og liker ikke menn som skriver slikt.

Anonymous poster hash: 7883f...178
  • Liker 1
Gjest Tassen10
Skrevet

Folk er forskjellige.

Jeg får meg ikke til å skrive sånt. Men eksen min hadde eeeeelsket det om jeg hadde gjort det.

Skrevet

Det er for mye, og blir litt sånn…. nei. Altså jeg vil gjerne bli satt pris på og alt det der og at han ikke er redd for å vise det for omverdenen, men sånne veldig klissete offentlige greier i massevis på ulike sosiale media blir bare for "14 år gammel jente" for meg.

Ikke er jeg sånn selv heller.

Skrevet

Jeg synes det er kleint å gjøre det i all offentlighet. Jeg synes det er alt for privat å skulle tømme hjertet sitt for 500-1000 bekjente.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Det kan nevnes at dette er mennesker godt over 20 år.

Skrevet

Tøffel-opplegg

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg er glad mannen min ikke er på Facebook! :)

Han sier han elsker meg og skriver det i blant på tekstmelding. Det holder i massevis. Sånne sukkersøte meldinger blir litt for mye av det gode. Jeg driver heller ikke med slikt. Det "verste" jeg har gjort er å slenge på et hjerte. Da følte jeg meg klissete :P

Skrevet

Oooog.. det er jo ofte de som elsker hverandre så innihampen høyt på facebook som plutselig går fra hverandre. Føler at de prøver å overbevise seg selv om at forholdet er supert. Hvis vi sier det høyt nok, så blir det sikkert sant.

• Liker 5
Skrevet

Hva med et enkelt hjertet på veggen?

Anonymous poster hash: d07c3...fe2

Skrevet (endret)

Hva med et enkelt hjertet på veggen?

Anonymous poster hash: d07c3...fe2

Hva er poenget? Kan du ikke sende en sms med "jeg elsker deg" i steden? Hvorfor må det offentliggjøres?

Endret av Mynona
  • Liker 4
Skrevet

Hadde blitt flau, rett og slett. Et hjerte på veggen her og der er koselig, men overdrevne kjærlighetserklæringer blir definitiv over the top for min del..

Anonymous poster hash: 693ec...94e

Skrevet

Status? Njaei - med mindre det er for å si at man har forlovet seg, vært sammen i fem år og slenger på et artig bilde (etc.). Da synes jeg det er greit. Samme med et hjerte på veggen til den andre, eller bare en fin setning. Så lenge det ikke er for ofte (....).

Men statuser der man slenger ut klissete kjærelighetserklæringer til kjæresten sin, samtidig som det da helt random kommer opp i nyhetsstrømmen til alle andre...? Da har man ikke tenkt seg om to ganger.

Blir jo som å skulle dele en privat beskjed med noen, og ved en feiltagelse (...?) sende samme meldingen til hele verden. Det er litt... kleint. For oss andre som må lese det...

Skrevet

Absolutt ikke innafor å skrive den slags på veggen min, det blir fort slettet i så fall. Det er et slags markeringsbehov som er temmelig turn off, og jeg syns det er så pinlig å få sånt slengt i trynet.

Jeg er veldig glad i bekreftelse og søte ord ellers da, så jeg er generelt glad i menn som elsker jeg, men bare til meg og ikke til hele verden.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Man er vel stolt av partneren og glad i denne. Dette er en greie jeg ikke bryr meg om andre gjør eller ikke.

Endret av ord deling
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg synes det er søtt om jeg får et hjerte på veggen og et , jeg elsker deg, jenta mi :rodmer::rodmer:

Jeg får det av og til hos kjæresten :)

Skrevet

Det er så klissete! Orker ikke sånt selv, men husker at jeg gjorde det i 14-15 års alderen! Forhold har ingenting på facebook å gjøre :fnise:

Skrevet

Det kan nevnes at dette er mennesker godt over 20 år.

Auda. Alt håp ute, med andre ord.

Anonymous poster hash: ae5bf...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...