Gå til innhold

Verste forhold/relasjon dere har tatt til takke med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke en del av oss vært der, hvor man er ung og dum, eller eldre og usikker, dårlig selvtillit, tar til takke med det som er for å ha en kjæreste?

Vel, hvertfall har jeg og mine venninner noen sånne på cv'en.

Kan nevne den ene som har verdens største harrybolt på mc, dusjet maks 2 ganger i uka, lå på sofaen fyllasjuk og slapp de dagene han ikke var på jobb, verdens største rasist, sjåvinist, og gud vet hva.

Skjønner den dag i dag ikke hva som tiltrakk meg til ham, grøsser bare jeg tenker på det.

Eller den typen som var 29 år gammel og fortsatt bodde hjemme hos mamma. Snill og omtenksom, men bare ute etter en ny mamma som kunne ta over den dagen han flyttet for seg selv.

Anonymous poster hash: c1391...452
Videoannonse
Annonse
Gjest Tassen10
Skrevet

Var sammen med ei som brukte heroin en gang. Trenger vel egentlig ikke si mer.

Jeg var midt i studier, og følte meg som verdens verste drittsekk da jeg dumpa henne.

Men jeg måtte gjøre det om jeg skulle klare å komme meg gjennom studiene. Var vanskelig å konsentrere seg om eksamen, når jeg hadde en kjæreste jeg var bekymret for.

Skrevet

Min flrste samboer var NAV-er (selv om det ikke hetl NAV den gangen), røyka hasj jevning til tross for at han ble nervevrak hver gang han rusa seg. Han var utro og gjorde den andre dama gravid (hun aborterte riktignok) og jeg tilga.

Anonymous poster hash: b0a64...90a
Skrevet

Mitt første forhold var når jeg var 13-14 med en som mishandla meg, voldtok meg (1 gang), hadde sex med meg heeeele tia, stjal, delte ikke mat med meg om han laga det siden han hadde kjøpt den, bestemte over meg og hvem jeg fikk være med etc etc.

Ellers har jeg hatt en som i en alder av 24 og med jobb bor hos mamma og ikke vasker klær, lager mat. Altså, mora fant frem hans klær for dagen. Skulle i bursdag og han sendte meg bilde av klærne og spurte om det var fine klær (en hullete og slitt tshorte og en sånn blomstrete shorts) fordi mora ikke var hjemme og hadde ikke funnet frem klær før hun dro. Han prata bare om seg selv, og ble sur om jeg sa noe om meg. Han ville at jeg skulle ta han i rompa med strap-on etter sex hver gang, og han var på gaysir for å lete etter en mann han kunne ha sex med. For en herlig gutt! Eh.....

Anonymous poster hash: 704b1...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...