AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hvordan kommer jeg opp i en grei mengde? Spiser grønne grønnsaker som spinat, brokkoli og grønnkål, men tror ikke det er nok til å dekke dagbehovet.. Noen tips?Anonymous poster hash: fff8d...917
Gjest BabyBlue Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Mandelmelk? Hvis ikke er det soyamelk, selv om jeg vet at det er mange som styrer unna soyabaserte produkter er det allikevel en bra kilde til kalsium. Go Green og Alpro er merker de selger på en del butikker og som jeg synes smaker godt. De med vaniljesmak er knall for å lage smoothies (banan, dadler, mandelmelk/soyamelk... namnam). Er ikke veganer eller noe selv, men hater melk (smaken) og magen min har ikke godt av for mye meieriprodukter.
Supraspinatus Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Husk at vitamin d er essensielt for opptak av kalsium i tarmen. Vitamin K2 er viktig for binding av kalsium til benvev. Vitamin K2 får du fra gjærede oster, grønne bladgrønnsaker, kjøtt, egg, og blant annet olivenolje. 1
Akvarium85 Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Kok kraft på bein fra ulike dyr, fjærkre og fisk! Det er skikkelig supermat! Bloggen kraftmamma har oppskrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå