Gjest anton.25 Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 så den nettopp på kino, og det er en film jeg anbefaler meget underholdende katastrofe film med imponerende effekter. Ganske realistisk i forhold til det vitenskapen har påengtert (bortsett fra tidsperspektivet). ingen superseriøs film, men heller ingen tullefilm
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Hvis du søker på emnet, kommer det opp tidligere tråder om filmen
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 så den nettopp på kino' date=' og det er en film jeg anbefaler[/quote'] Min samboer var og så den forleden, og sa den var kjempedårlig. Å se traileren var nok for meg til ikke å ha lyst til å se den.
Gjest anton.25 Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 Min samboer var og så den forleden, og sa den var kjempedårlig. Å se traileren var nok for meg til ikke å ha lyst til å se den. det er jeg totalt uenig i. filmen kan til tider virke litt naiv men slik er oftest katastrofefilmer. Det er heller ikke for mye amerikansk patrotisme i den. Jeg har sett flere dusin med katastrofefilmer og vil påstå at denne er en av de beste jeg har sett. Katastrofe-sjangeren er en delvis utskjelt sjanger, men denne fikk også gode skussmål i VG (terningkast 4) en skikkelig pop-kornfilm som klarer å gi noen frysninger nedover ryggen
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 I følge min kjære var filmen for opplagt. Til tider ble ting på en måte understreket og matet poengene inn med teskje, noe han ikke likte. Selv liker jeg ikke katastrofefilmer, bortsett fra Mars Attacks.
Amber Skrevet 3. juli 2004 #8 Skrevet 3. juli 2004 Jeg synes i grunn filmen var ganske bra. Men det var et par ting jeg undret meg litt over; Han faren kom seg inn i det skipet slik at han berget livet akkurat i tide. Men hvordan klarte han det? Han rakk da ikke å tenne alle de flammene, og sette opp teltet på bare et par sekunder? Og forressten, sto ikke skipet på høykant da, når de kom ut? ??
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 Husker ikke, men jeg syns det var typisk amerikansk. Presidenten dum som et brød og kan ikke evakuere, og kommer til slutt med en patriotisk angrende tale på slutten. Og ulvene var jo helt jalla, ulver er jo sky, med mindre de er jævlig sultne, og det er ganske godt gjort så mange daue folk som ligger rundt i gatene... Men resten var kult! nei forresten, kanskje ikke det at de stressa med å lete etter passene da den kjempebølgen kom, akkurat som de hadde overlevd noe slikt! DUSTER! Men likevel elsker jeg ødeleggelsesfilmer! Hadde det bare vært noen andre land en forbanna USA det handler om, men igjen, det er jo en fin film for folk som ikke liker USA
Ottine Skrevet 4. august 2004 #11 Skrevet 4. august 2004 Kan ikke svare, Amber - for jeg lurte på akkurat det samme som deg! :o Syntes det var noe merkelig, ja... Ellers likte jeg filmen! De kunne bare ha kjørt på med mer katastrofe-effekter! Eeelsker det!!
rosett Skrevet 6. august 2004 #12 Skrevet 6. august 2004 Grei film innafor katastrofetypen, å se New York dekka av vann og is er gøy.
dreamy Skrevet 6. august 2004 #13 Skrevet 6. august 2004 Jeg har sett denne filmen på kino, likte den jeg. Synes den var spennende og helt i min smak. Liker generelt katastrofefilmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå