Gå til innhold

Hvordan vite om han er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inatt sov jeg hos en jeg har snakket med i 2 mnd. Vi hadde sex, men etter sexen bare la han seg med ryggen til.. Etter en stund snudde han seg for å stryke meg på ryggen, men så snur han seg igjen..

I morres var det samme greien.. Og når jeg skulle gå ga han meg et kort kyss og hade.. Hmmm :/

Hva gjør jeg nå? Venter?

Anonymous poster hash: 8e827...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at det hadde vært fint å treffes igjen.

Gjest SånnCirka
Skrevet

Ikke noe å bekymre seg over at han snur ryggen til. Gi han en sjanse dersom du føler for det. Ikke les for mye her inne for da kan du bli paranoid hvis du er noe usikker på deg selv :-)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ligger du med en du ikke vet om er interessert? Få deg litt selvrespekt!

Anonymous poster hash: 18f31...8fe

Skrevet

Hvorfor ligger du med en du ikke vet om er interessert? Få deg litt selvrespekt!

Anonymous poster hash: 18f31...8fe

Altså, han har jo selvfølgelig sagt han var interessert og sånn på melding, jeg bare lurte på om det hadde endret seg etter han hadde "fått meg"..

Vi har snakket litt, helt vanlig. Har ikke nevnt noe om at det var koselig å sånn.. Hmm blir såå usikker! Han virker som en kjempe fin fyr, men vet jo ikke om han kun ville ha meg for sex, selvom han ikke ga utrykk for det før vi møttes.

Anonymous poster hash: 3d1ec...44b

Skrevet

Ikke tenk på at han snudde ryggen til deg. Noen, inkludert meg, liker bare ikke å sove i spoon, for meg blir det ofte for klamt og varmt. Da er det faktisk lettere å snu ryggen til og finne den mest behagelige soveposisjonen slik. Men jeg ser det på som et godt tegn at han snudde seg en gang og strøk deg på ryggen. :) At han snudde seg igjen var nok for å sove videre. Du fikk et kort kyss når du gikk, det er ikke alle som får ;).

2 mnd er ikke lang tid med snakking og dating, så her må du bare gi det tid. Sannsynligvis vil han bruke tid på å bli god kjent, og det er jo ganske typisk at den ene er litt mer klar for å få et svar enn den andre. Du får rett og slett bare se det ann også om du føler det ikke skjer noe progresjon etterhvert spørre han rett ut i hvilken retning det går... Men altså etter mitt syn var ikke hans oppførsel noe unormalt.

• Liker 1
Skrevet

Ikke tenk på at han snudde ryggen til deg. Noen, inkludert meg, liker bare ikke å sove i spoon, for meg blir det ofte for klamt og varmt. Da er det faktisk lettere å snu ryggen til og finne den mest behagelige soveposisjonen slik. Men jeg ser det på som et godt tegn at han snudde seg en gang og strøk deg på ryggen. :) At han snudde seg igjen var nok for å sove videre. Du fikk et kort kyss når du gikk, det er ikke alle som får ;).

2 mnd er ikke lang tid med snakking og dating, så her må du bare gi det tid. Sannsynligvis vil han bruke tid på å bli god kjent, og det er jo ganske typisk at den ene er litt mer klar for å få et svar enn den andre. Du får rett og slett bare se det ann også om du føler det ikke skjer noe progresjon etterhvert spørre han rett ut i hvilken retning det går... Men altså etter mitt syn var ikke hans oppførsel noe unormalt.

Takk for svar :) vi har snakket litt nå om helt vanlige ting, og han svarer akkuratt som han pleier, så han er ikke noe avvisende på meldinger enda iallefall :)

Skrevet

Takk for svar :) vi har snakket litt nå om helt vanlige ting, og han svarer akkuratt som han pleier, så han er ikke noe avvisende på meldinger enda iallefall :)

Nei, og det er et GODT tegn så kort tid etter sexen. :) Noen menn snakker ikke om følelser/gir kompliment i det hele tatt, mistenker han er den type mann. Det betyr ikke at han ikke hadde det koselig, men han viser det vel gjerne på en annen måte. Som ved å ta kontakt og prate med deg. Slapp av og kos deg :)

Skrevet

Ser ingen grunn til bekymring her.

Dog skal det nevnes, opplever du hyppighet av det som oppfattes som problemer for deg er det ofte det, om du bare er litt usikker er dette helt normalt.

Skrevet

Nå er han litt mer avvisende.. Har snakket på snapchat Idag, mens plutselig så bare lar han vær å svare.. Tror jeg bare skal la han få ta intiativ nå :)

Skrevet

Det enkleste er ofte det beste, om dere har møttes ett par ganger osv så spør han rett ut.

Hva tenker du om oss ?

Kan være brutalt men da får du svar, gutter er ganske enkle

Skrevet

Det enkleste er ofte det beste, om dere har møttes ett par ganger osv så spør han rett ut.

Hva tenker du om oss ?

Kan være brutalt men da får du svar, gutter er ganske enkle

Har bare møtt han en gang, men vil jo gjerne møte han igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...