Gå til innhold

Hva ville magefølelsen din sagt om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann for 7-8 måneder siden, vi møttes på et kurs der han var instruktør. Vi begynte å treffes innimellom når det lot seg gjøre, dro på fisketurer og fjellturer sammen,han var på besøk hjemme hos meg og jeg hjemme hos han. (Ingen overnattinger). Kjemien er som med ingen andre, vi vokser av hverandres selskap og har det helt fantastisk når vi treffes.. Han bor 5 timers kjøring unna meg,men vi har alikavel prøvd å treffes så langt det lar seg gjøre. Vi har snakket om et liv sammen og er forelsket...

MEN: nå ganske nylig fant jeg utav (via facebook) at han har en samboer (!?) og dem har vært sammen i flere år.... Dette fortalte han meg aldri... Konfronterte han med dette og han bekreftet at han hadde samboer,men sa at følelsene ikke har vært der på lang tid og at det i bunn og grunn var over... Han sa også at han hadde fortalt henne at hadde møtt noen... Da jeg spør om hva han tenker videre mtp oss/henne så sier han at det tar tid å kjøpe henne ut av huset, og at han vil treffe meg litt flere ganger for å kjenne på det...

Jeg er totalt imot utroskap og føler meg litt brukt..:/ men er oppover ørene forelsket...

Hva ville dere tenkt om denne mannen og hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 4993f...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her, jeg er i midten av 30 årene (uten barn) og han er i midten av 40 årene (uten barn) om det skulle ha noe å si

• Liker 1
Skrevet (endret)

At jeg ikke ville treffe han mer før han visste at han ville ut av sitt nåværende forhold, og før han faktisk var ut av forholdet.

Skal han da ha henne hvis ikke kjemien er der mellom dere? Nei, jeg ville klart prøvd å være striks og ikke truffet ham og sagt tydelig ifra.

Endret av Berit
  • Liker 13
Skrevet

Jeg ville brutt, å sagt at han vet hvor han finner deg, når han er singel. - Innen rimelig tid, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: c50b4...234
  • Liker 10
Skrevet

Jeg ville kuttet han ut NÅ!

Han har ført både deg og hans samboer bak lyset. Han har løyet til deg så hvordan tro på at han har fortalt om deg til samboeren?

Nei, du gjør lurest i å droppe han som en varm potet.

Anonymous poster hash: 10746...294
  • Liker 6
Skrevet

Se an situasjonen litt. Kan være det stemmer at han ikke har følelser for henne lenger, men at han har blitt fordi han er vant til situasjonen, og fordi det er trygt. Og så møtte han deg og kjente hjertet hoppe. Kjenn på din egen magefølelse, for du er den som kjenner han, her inne vil alle bare rope "Dump han!".

Kan jo faktisk hende at han ønsker et liv sammen med deg. Så stol på din egen intuisjon.

Anonymous poster hash: c6deb...cd5

• Liker 1
Skrevet

Har han ønsket seg ut av forholdet siden før dere møttes? For da har han hatt 8-9 måneder på seg til å kjøpe henne ut. Hvorfor har dette tatt så lang tid? Den første forklaringen jeg kommer på er at han rett og slett forlater henne for deg. Eller så har han tenkt lenge på å slå opp, innså at det var riktig når han møtte deg, og synes det er vanskelig å gjennomføre det. Sistnevnte har jeg stor forståelse for, da det er vanskelig å slå opp når man deler mye sammen.

Anonymous poster hash: 9c3ff...811
  • Liker 2
Gjest Tassen10
Skrevet

Jeg bor på ett lite sted der mange tviholder på ett dårlig forhold, av hensyn til barn og økonomi.

Og har truffet tre damer som har sagt til meg at de bare er sammen med samboeren for å ha en å bo sammen med.

De to første droppet jeg helt, og sa jeg ikke ville ha noe med de å gjøre før de flyttet ut. Og de bor fortsatt sammen....

Hun tredje sa jeg det samme til, men fortsatte å holde kontakten, og hun flyttet fra mannen sin. Av forskjellige grunner ble det ikke noe mer mellom oss, men vi er gode venner i dag.

Min eks-samboer var i utgangspunktet veldig motstander av utroskap. Men var allikevel utro mot meg, på slutten av forholdet vårt. Som var elendig den siste tiden.

For noen er det en usikkerhet å gå fra forhold til singeltilværelse, og da velger de å bli i ett dårlig forhold frem til de får det lille "sparket bak".

Jeg syns han mannen ts har truffet burde vært åpen og ærlig om dette fra starten av, men ellers så kan det være helt greit det han gjør.

Skrevet (endret)

Se an situasjonen litt. Kan være det stemmer at han ikke har følelser for henne lenger, men at han har blitt fordi han er vant til situasjonen, og fordi det er trygt. Og så møtte han deg og kjente hjertet hoppe. Kjenn på din egen magefølelse, for du er den som kjenner han, her inne vil alle bare rope "Dump han!".

Kan jo faktisk hende at han ønsker et liv sammen med deg. Så stol på din egen intuisjon.

Anonymous poster hash: c6deb...cd5

Men han sier at han vil ikke bryte ut enda med sin nåværende fordi han vil møte Ts litt mer og se hvordan ting utvikler seg med dem. Det vil si at det er pga Ts at han virkelig taf skrittet å gjør det slutt med samboeren om han i det hele tatt gjør det. Mener du at det er riktig av han å gå fra samboer bare pga av en ny? Jo, samboerskapet er dårlig, sier han, men da må han ikke si det han har sagt, og så må han bryte ut av samboerskapet før han vil satse på en ny.

Endret av Berit
  • Liker 1
Skrevet

Hø hø... dette har jeg hørt før. Akkurat samme historie!

Glem det! Tipper hans samboer har en helt annen verson å fortelle!

• Liker 9
Skrevet

Altså - han sier at det vil ta tid å kjøpe henne ut, og at han vil fortsette å treffe deg for å "kjenne på det".

Det han sier er jo rett og slett at han ikke vet om han vil forlate samboeren sin for deg, men at han likevel vil møte deg for å finne ut om du er verdt det. Etter åtte-ni måneder, så burde han vite. Han burde egentlig visst om han ville forlate samboeren FØR han begynte å date deg.

Han høres ut som en egoist. Jeg hadde ikke sittet på gjerdet og ventet på han der.

• Liker 7
Skrevet

For noen er det en usikkerhet å gå fra forhold til singeltilværelse, og da velger de å bli i ett dårlig forhold frem til de får det lille "sparket bak".

Ja, det er det nok. Men hvis de ikke er tøff nok til å ta på seg ansvaret med å gå ut i singellivet før de treffer seg en ny, så er det dårlig gjort.

• Liker 1
Skrevet

Altså - han sier at det vil ta tid å kjøpe henne ut, og at han vil fortsette å treffe deg for å "kjenne på det".

Det han sier er jo rett og slett at han ikke vet om han vil forlate samboeren sin for deg, men at han likevel vil møte deg for å finne ut om du er verdt det. Etter åtte-ni måneder, så burde han vite. Han burde egentlig visst om han ville forlate samboeren FØR han begynte å date deg.

Han høres ut som en egoist. Jeg hadde ikke sittet på gjerdet og ventet på han der.

Helt enig

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Det var akkurat dette jeg skulle skrive.

Hadde vært helt uaktuelt å treffe han mer før han faktisk hadde flyttet. Har han et dårlig forhold til samboeren sin så får han manne seg opp og ta avgjørelsen på egen hånd.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Møtte en mann for 7-8 måneder siden, vi møttes på et kurs der han var instruktør. Vi begynte å treffes innimellom når det lot seg gjøre, dro på fisketurer og fjellturer sammen,han var på besøk hjemme hos meg og jeg hjemme hos han. (Ingen overnattinger). Kjemien er som med ingen andre, vi vokser av hverandres selskap og har det helt fantastisk når vi treffes.. Han bor 5 timers kjøring unna meg,men vi har alikavel prøvd å treffes så langt det lar seg gjøre. Vi har snakket om et liv sammen og er forelsket...

MEN: nå ganske nylig fant jeg utav (via facebook) at han har en samboer (!?) og dem har vært sammen i flere år.... Dette fortalte han meg aldri... Konfronterte han med dette og han bekreftet at han hadde samboer,men sa at følelsene ikke har vært der på lang tid og at det i bunn og grunn var over... Han sa også at han hadde fortalt henne at hadde møtt noen... Da jeg spør om hva han tenker videre mtp oss/henne så sier han at det tar tid å kjøpe henne ut av huset, og at han vil treffe meg litt flere ganger for å kjenne på det...

Jeg er totalt imot utroskap og føler meg litt brukt..:/ men er oppover ørene forelsket...

Hva ville dere tenkt om denne mannen og hva ville dere gjort?

mannen er en løgner og en drittsekk. Dump han
  • Liker 3
Skrevet

Her lukter det "spennende affære, mens han aldri har tenkt til å gå fra kona" type ting... klassisk egentlig.. "det er så og si over" (men de er fortsatt sammen), "skal straks slå opp" (har jo gått et år nesten allerede), "vi må møtes mer for å kjenne på det" (vil ha sex, men lover ikke noe mer), "aldri truffet noen som deg før" (men går ikke fra kona uansett"........

Anonymous poster hash: a8317...b15
  • Liker 4
Skrevet

..Han har ikke fortalt deg at han har samboer.. Men han "har fortalt samboeren at han har møtt deg"?

Hehe.

Jeg hadde ikke ønsket mer kontakt med han.

Anonymous poster hash: 3ea64...bb3
  • Liker 7
Skrevet

mannen er en løgner og en drittsekk. Dump han

Klassisk KG :)

Anonymous poster hash: 22970...1d9

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Klassisk KG :)

Anonymous poster hash: 22970...1d9

Noen ganger er det helt på sin plass.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Han har jo løyet og bedratt dere begge. Er det egenskaper du ønsker deg i en mann?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...