AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Har ofte opplevd det slik at menn sier mye søtt og er veldig interresert i starten ( dating fasen) men når de har fått dama så har de ikke et behov for dette lenger? ( f.eks et forhold som har vart i 3 mnd) er dessverre i en slik situasjon nok en gang og lurer på om dette er helt normalt i et forhold, eller om jeg bare har valgt feil menn?Anonymous poster hash: f5dba...345
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Har ofte opplevd det slik at menn sier mye søtt og er veldig interresert i starten ( dating fasen) men når de har fått dama så har de ikke et behov for dette lenger? ( f.eks et forhold som har vart i 3 mnd) er dessverre i en slik situasjon nok en gang og lurer på om dette er helt normalt i et forhold, eller om jeg bare har valgt feil menn?Anonymous poster hash: f5dba...345 Ganske vanlig for både kvinner og menn vil jeg tro Anonymous poster hash: 6ccba...2fc
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Har ofte opplevd det slik at menn sier mye søtt og er veldig interresert i starten ( dating fasen) men når de har fått dama så har de ikke et behov for dette lenger? ( f.eks et forhold som har vart i 3 mnd) er dessverre i en slik situasjon nok en gang og lurer på om dette er helt normalt i et forhold, eller om jeg bare har valgt feil menn?Anonymous poster hash: f5dba...345 Slik er både kvinner og menn. Du merker det med menn, fordi du dater menn. Og jeg merker det med kvinner, fordi jeg dater kvinner.Anonymous poster hash: 884cf...9bd 1
Gjest _LilleMy Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Ganske vanlig for både kvinner og menn. Det betyr ikke at de ikke er interessert lenger, men det skjer ofte når man er såpass vant til å ha hverandre rundt og ofte tar hverandre for gitt. Det er helt normalt i forhold. Noe av det viktigste i et forhold er å ikke slutte med komplimenter, men å fortsette flørtingen og gjøre det man gjorde for å få personen man er sammen med, selv etter man har blitt sammen. Har erfart at det er ekstremt viktig å holde hverandre interessert og ikke glemme alt bare fordi man endelig har blitt sammen. 1
Gjest krokodillen Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Vanlig. Men kan være ødeleggende i lengda å "glemme" å gi bekreftelser til den andre
Gjest SånnCirka Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Det er helt normalt. Prat med han, fortell han hvordan du føler det, og se om det hjelper. Det hjalp hos meg :-) Menn kan faktisk ikke lese tanker, og min kjære er sånn at når ting er bra, så er det bra og så sier han fra når noe ikke er bra. Men det likte ikke jeg, så jeg ba han fortelle meg at han er glad i meg og gi meg komplimenter når ting er bra, og nå gjør han det :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå