Gå til innhold

kjedsomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg sånn. Jeg må gå handle på innvandrerbutikken i morgen, for jeg har bare kjedelig krydder hjemme. kan ikke engang lage kose te for jeg har ikke ingrediensene. Burde kanskje gå en tur ut, men det er så kjedelig å gå tur alene og uten musikk. Jeg liker ikke tv, men jeg liker å leser bøker så lenge det ikke er krim.

Hva gjør du når du kjeder seg ?

Anonymous poster hash: 47795...e55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vask og støvsuge der du bor og gjør det ryddig rundt deg. Sett deg så ned, og vips kjeder du deg ikke lenger, men nyter at du kan slappe av. Garantert !

Hvis alt er ryddig rundt deg, ringer du til en i familien evt en nabo og hør om du kan hjelpe med noe. Kan love deg at du ikke kjeder deg etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Ser på serier, lakker neglene mine eller går meg en tur. Ingenting av det kurerer kjedsomhet, men det utsetter det i alle fall litt.

Skrevet

Hva gjør du når du kjeder seg ?

Jeg tillater meg ikke å kjede meg. Når jeg ikke orker å gjøre noe, eller føler at jeg kan unne meg å ikke gjøre noe, så prøver jeg å nyte den tiden jeg har som er luksus å ikke behøve å gjøre noe, ikke sulte eller kjempe i smerter oa som mange andre.

Har blitt opplært til å ikke få lov til å tenke på å kjede meg.

Skrevet

Det er sjelden jeg kjeder meg. Har som regel noe å gjøre. Være med venner, trene, bake, lage middag som tar litt tid, støvsuge, vaske klær, rydde på loftet, rydde i skuffer og skap som ikke har blitt ryddet i på en stund, se film/serier osv. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det alltid rent, vasker fast 2 ganger i uken og ettersom jeg bor alene er det ikke så mye å gjøre heller. Jeg kommer fra en stor familie, så det var alltid uro og drama hjemme. Vi spilte kortsammen eller inviterte oss selv på middag hos tante eller onkel. Det var alltid hår som skulle flettes, historier som skulle bli fortalt og grønsaker

som skulle kuttes. Men nå som jeg bor alene savner juks i kortspill og tantes klaging over sand i håret på hennes minste. ;)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...