AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg refinansierte boliglånet ifjor for å pusse opp leiligheten min, men ser nå jeg må refinansiere igjen for å bli ferdig med alt. Er det slik at banken tar det negativt at jeg igjen må spørre? må jeg da ta hele prossessen pånytt, søke og forklare hva som skal brukes til hva? syns det er litt ubehagelig å måtte spørre igjen... men trenger ca 30k så blir leiligheta "som ny" noen som har peiling på hvordan jeg går frem??Anonymous poster hash: 11b2f...3d9
nojac Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Ja du må søke på ny.Hvis du allerede har tatt høyde for dette ved å la banken ta en høyere pant enn det lånet lyder på nå, slipper du å tinglyse på ny.Ubehagelig å spørre igjen? De driver butikk og er bare glad til å få låne deg mer dersom du har god sikkerhet og betalingsevne.Send en mail eller ring banken. Eller sjekk om andre banker kan gi et bedre tilbud....
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 takk for raskt svar, da skal jeg sende en mail til både min bank og min samboers bank. Ja syns bare det er litt ubehagelig siden det kun er 1 år siden jeg refinansierte sist ....Anonymous poster hash: 11b2f...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå