AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Snakket litt med et par venninner i dokø (..!?) på fest i går... Hun ene hadde raknet strømpen sin. Uansett - de påstod at det har blitt "vanlig" å bruke stayups nå, og særlig til pent... Jeg er halvveis i 30-årene, og hadde ikke helt fått med meg dette selv om jeg ser mye stayups i undertøysreklamer. Tror uansett jeg må teste ut litt strømper. Er det gjengs at man gjerne bruker stayups til pent og strømpebukser til hverdags?? Anonymous poster hash: 85ea9...806
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Tenker ikke sånn, men bruker stay-ups generelt dersom kjolen er lang nok. Og føles bedre på enn strømpebukser, så om jeg skal pynte meg ønsker jeg helst strømper. Anonymous poster hash: 85ea9...806
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Bruker det eg har i skuffa, går mest i strømpebukser fra HM, kjøper stay-ups strømper innimellom. Anonymous poster hash: 85ea9...806
Apocalypse Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Kommer an på kjolen. Bruker strømpebukse hvis kjolen er trang og jeg må holde ting litt på plass, men ellers bruker jeg stayups hvis kjolen er lang nok. Føler meg litt ekstra fin da
LiseTV Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Tenker ikke sånn, men bruker stay-ups generelt dersom kjolen er lang nok. Og føles bedre på enn strømpebukser, så om jeg skal pynte meg ønsker jeg helst strømper. Anonymous poster hash: 85ea9...806 Akkurat slikhar jeg det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå